رفتن به مطلب

اسلحه GSG-5


FARHUD

ارسال های توصیه شده

v1xfkx5uym0s1v3mgowh.jpg

 

 

 

اسلحه ی خوش ساخت و زیبای GSG-5 ( German Sport Gun) اولین بار در سال 2007 در Ense-Höingen آلمان به نمایش همگان در آمد. این اسلحه ی نیمه اتوماتیک در بسیاری از عملیات های ضد تروریستی نیز مورد استفاده ی پلیس و نیرو های ویژه قرار می گیرد.

 

طراحی این اسلحه در اصل مبتنی بر اساس اسلحه ی نظامی MP5 ساخت شرکت هکلر کوخ آلمان است. صنایع اسپورت آلمان تجهیزات بسیار زیادی برای این اسلحه ی زیبا و خوش دست طراحی کرده که از جمله آنها، گریپ، ریل های بالا و اطراف اسلحه که می توان تجهیزات دیداری و همینطور لیزر و بسیاری از چراغ قوه ها را بر روی آن نصب کرد. بسیاری از لوازماتی که در سلاح MP5 مورد استفاده قرار می گرفت، در این اسلحه نیز می توان از آنها بهره جست. خشاب های GSG-5 در مدل های 10، 15، 22 و 110 گلوله ای موجود است.

قابلیت دید Drum در این سلاح به کمک شرکت هکلر کوخ آلمان تقویت شده که می توان آن را به دلخواه استفاده کننده تنظیم نمود. در طراحی این اسلحه یک ریل دراز در بالای اسلحه قرار گرفته که سیستم های دید و دیگر اسکوپ ها را می توان بر روی آن سوار کرد.

 

در سال 2009 صنایع هکلر کوخ آلمان، صنایع ورزش آلمان و همچنین سازمان واردات تاکتیکی آمریکا را به دادگاه کشید. بر اساس این شکایت، این دو شرکت از سوی هکلر کوخ به نقض قوانین لباس تجارت متهم شده بودند. سرانجام در 16 اکتبر 2009 هکلر کوخ آلمان موفق شد و صنایع ورزش نیز مجبور به تعطیلی خطوط تولید GSG-5 گردید. تولید متوقف گردید اما پشتیبانی از محصولات تولید شده قطع نشد و شرکت همچنان می توانست خدمات پس از فروش خود را ادامه دهد. از آن اتفاق به بعد هکلر کوخ آلمان قانونی تصویب کرد تا هر شخص یا کارخانه ای سلاح هایی را که این شرکت تولید می کند، توسعه دهد و به نام خود ثبت کند مشمول مجازات خواهد شد.

 

منبع:میلیتاری

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...