رفتن به مطلب

اثری شاخص برای شهر میامی


ارسال های توصیه شده

به جای یک مجتمع شهری یا موزۀ هنری جلوی بندرگاه، این بار معماران یک کندوی مجلل ۵۷ طبقه در منطقۀ بالاشهر میامی در محاصرۀ جزایر ساحلی آفتابگیر برپا خواهد کرد.

اطلاعات پروژه‌

موقعیت: بلوار ۱۶۹۰۱ کالینز

معماران: هرزوگ و دیمرون

طراحی داخلی‌: پیر یوس راکن

معمار منظر: ریموند جانگلز

ارتفاع: ۵۵ طبقه، ۶۵۰ فوت

کلّ واحدها: ۲۲۴ واحد

اندازه واحد طبقۀ همکف: ۱۴۰۰ تا ۴۶۰۰ فوت مربع

اندازه پنت هوس ها: ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فوت مربع

 

برندۀ جایزۀ پریتزکر سویس، هرزوگ و دیمرون به جزئیات دادن مقصدی گرمسیر و مرکز هنری درخشان از لنداسکیپ بزرگ تر میامی ادامه خواهد داد. به جای یک مجتمع شهری یا موزۀ هنری جلوی بندرگاه، این بار معماران یک کندوی مجلل ۵۷ طبقه در منطقۀ بالاشهر میامی در محاصرۀ جزایر ساحلی آفتابگیر برپا خواهد کرد.

 

memarinews-jade-signature-01.jpg

 

توسعه این اثر شاخص با پشتوانۀ مالی‌ بین‌المللی می‌‌باشد. یک تیم با استعداد متشکل از معمار منظر ریموند جانگلز و طراح داخلی‌ پیر یوس راکن، یک اثر هنری کامل از برجی مجلل به شکل متوازی اضلاع را خلق خواهند کرد.

 

سه پلکان مدور به لابی وسیع راه دارد در حالی‌ که پارکینگ واقع در زیرزمین، یک روش ساخت زیرزمینی پیشگام برای سایت سنگ آهکی را فراهم خواهد آورد. واحدهای خصوصی با ارتفاع ۱۰ فوت طبق گزارشات از یک تا پنج اتاق خواب با یک مقدار مورد نیاز از ویلاهای آسمانی و پنت‌هاوس‌های مشخص در رنج هایی از ۶۱۰۰ تا ۱۰۵۰۰ فوت مربع از کلّ، به عنوان عمارت هایی حقیقی‌ در آسمان طبقه بندی شده است.

 

memarinews-jade-signature-02.jpg

 

حجم ۱۹۲ آپارتمان در روبروی بندرگاه و شش سوئیت مهمان به سمت خورشید جنوب زاویه گرفته اند و از دیدهای طبیعت دست نخوردۀ خط ساحلی میامی و لنداسکیپ شهری گلچین شده بهره خواهند برد.

 

هدف این پروژه بررسی‌ اقشار متفاوت و آمارگیری جمعیت مراجعه کننده به ساحل جنوبی منحصر به فرد و معروف میامی برای استفادة بهینه از ساحل در دسترس و توسعۀ اقامتگاه هایی آرام بود.

 

این عملکردها ظاهری سر به زیر به صورتی مشخص ارائه می‌‌دهد که در جزئیات تکتونیک شادی می‌‌کند.

 

memarinews-jade-signature-03.jpg

 

شیشه‌های یکسره از کف تا سقف، حجم‌ها را به بالکن هایی پهن که کمی‌ تیغ بندی شده و توسط ستون‌های منحنی تقویت شده است، می‌‌گشاید.

 

تعامد آرکه تایپ کندوی میامی به نظر می‌‌رسد که توسط یک شبکه از منحنی‌های عقب رفته که گرایش به سمت فرمی ساعت شنی‌ مانند در گوشه‌های ساختمان را دارد، به نمایش گذاشته می‌‌شود و به موجب آن به این نکته اشاره دارد که در جنوبی‌ترین نقطة کلان شهر، ساخت و ساز بر اساس یک میراث غنی معماری می‌‌باشد.

 

memarinews-jade-signature-04.jpg

 

 

 

memarinews-jade-signature-05.jpg

 

 

memarinews-jade-signature-06.jpg

 

 

memarinews-jade-signature-07.jpg

 

memarinews-jade-signature-08.jpg

 

 

memarinews-jade-signature-09.jpg

 

منبع: معماری نیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...