en.ml 4125 ارسال شده در 4 فروردین، 2014 با سلام کسی توو تهران آموزشگاه یا شخصی رو می شناسه که ترمودینامیک رو به حالت خصوصی درس بده و قیمتش معقول و کارش و نوع بیانش خوب باشه؟
ارسالهای توصیه شده