رفتن به مطلب

پس از وی چت، اینستاگرام فیلیی شد


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

پس از ***** وی چت و علی رغم حواشی که در پی داشت، پیش بینی‌ها درباره مسدودسازی اینستاگرام نیز تحقق یافت و این بار بزرگ ترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس جهان نیز ***** شد.

 

به گزارش تابناک، پس از ***** شدن «وی چت / WeChat»، «اینستاگرام / Instagram» وب سایت به اشتراک گذاری تصاویر که خود را «Media Endpoints» معرفی کرده نیز امروز ***** شد و پس از مراجعه به این وب سایت، صفحه پیوندها یا همان صفحه مشهور *****ینگ برای کاربران داخل کشور به نمایش در می آید.

 

اینستاگرم که یکی از حلقه های رابط شبکه‌های اجتماعی بود، در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و آنچنان رشد که فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. کوین سیستورم، از بنیانگذاران اینستاگرام و مدیر عامل شرکت Fast می‌گوید: «این بزرگترین موجودیت در جهان خواهد بود.»

 

پس از وی چت، اینستاگرام ***** شد

شبیه ترین سایت به اینستاگرام از نظر شکل اجرایی توییتر محسوب می‌شود، با این تفاوت که در توییتر متن و لینک به اشتراک می‌شود. در این شبکه اجتماعی همانند توییتر امکان فالو کردن و فالو شدن (دنبال و پیگیری کردن آخرین تصاویر آپلود شده)، کامنت گذاشتن و البته لایک کردن بود که بر جذابیت های این شبکه افزوده بود.

 

علاوه بر اینها، این برنامه، *****هایی برای عکس‌ها در نظر گرفته بود که انتخاب و استفاده از آنها، فضای متفاوتی به تصویر می‌داد؛ *****هایی که حالا کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند و باید با این شبکه اجتماعی نیز در فضای رسمی اینترنت کشورمان وداع کنند.

 

خبر تکمیلی:

یک منبع آگاه گفت: سرویس اینستاگرام مسدود نشده و محدودیت در دسترسی به این سرویس ناشی از مشکل فنی است.

 

بک منبع‌ آگاه در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اختلال در سرویس اینستاگرام مقطعی و به دلیل مشکل فنی است.

 

وی گفت: دستوری برای مسدود شدن این سرویس دریافت نشده است.

 

اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو است که از شب گذشته اخباری مبنی بر مسدود شدن آن مطرح بود.

 

 

منبع: تابناک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...