parisa.na 1558 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 دانشجویی که سال آخر دانشکده خود را میگذراند به خاطر پروژهای که انجام داده بود جایزه اول را گرفت. او در پروژه خود از ۵۰ نفر خواسته بود تا دادخواستی مبنی بر کنترل سخت یا حذف ماده شیمیایی «دی هیدورژن مونوکسید» توسط دولت را امضا کنند و برای این درخواست خود، دلایل زیر را عنوان کرده بود: ۱-مقدار زیاد آن باعث عرق کردن زیاد و استفراغ میشود. ۲-یک عنصر اصلی باران اسیدی است. ۳-وقتی به حالت گاز در میآید بسیار سوزاننده است. ۴- استنشاق تصادفی آن باعث مرگ فرد میشود. ۵-باعث فرسایش اجسام میشود. ۶-حتی روی ترمز اتومبیلها اثر منفی میگذارد. ۷-حتی در تومورهای سرطانی یافت شده است. از پنجاه نفر فوق، ۴۳ نفر دادخواست را امضا کردند. ۶ نفر به طور کلی علاقهای نشان ندادند و اما فقط یک نفر میدانست که ماده شیمیایی «دی هیدروژن مونوکسید» در واقع همان آب است! عنوان پروژه دانشجوی فوق «ما چقدر زود باور هستیم» بود! 11
مجید بهره مند 43111 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 یعنی اره ممکنه باشه چون مردم عادی از اسمهای جدید و من در اوردی خبر ندارند خوب 6
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 یعنی اره ممکنه باشه چون مردم عادی از اسمهای جدید و من در اوردی خبر ندارند خوب اسم من در آوردی؟ دوتا هیدروژن و یه اکسیژن انتظار دارید چی باشه؟ 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری