رفتن به مطلب

ابرسیستم صوتی‌ای که تا کنون ندیده اید!!


ارسال های توصیه شده

[h=1][/h] اگر از طرفداران پروپا قرص موسیقی باشید ممکن است به فکر یک سیستم صوتی درست و حسابی برای خودروی خود باشد. اما نهایت این خواسته تا کجاست؟

شرکت Rockford Fosgate یک ون فورد ترانزیت را مجهز به خیل عظیمی از اسپیکرها، ساب ووفر و آمپلی فایر کرده است. آنقدر تجهیزات صوتی در این خودرو به کار رفته است که گویی جای خالی برای سرنشینان باقی نمانده است. این شرکت با طراحی این سیستم صوتی در این خودرو قول داده که اگر سرنشینان با ترتیب مناسبی در سر جای خود قرار گیرند صدای انفجار این اسپیکرها، افراد را از خود بی خود می کند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Ford Transit with mini SoundLab System

 

 

حال با این همه سیستم صوتی بحث محافظت از شنوایی در کجای ماجرا قرار دارد؟ در جواب به این سوال باید عرض کنم زمانی که شما وارد این خودرو می شوید به محض ورود در معرض خشم و غرش 12 اسپیکر افسانه ای شامل 6 ساب ووفر 15 اینچی، 4 اسپیکر معمولی و 2 بلندگوی افسانه ای با فرکانس فوق العاده بالا که همه با 4 آمپلی فایر 3600 وات تغذیه شده اند قرار خواهید گرفت.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Ford Transit with mini SoundLab System

 

 

بعد از اینکه درهای خودرو بسته شدند و با مجموعه ای از اسپیرهای فوق حرفه ای روبرو شدید احساسی مثل اینکه صورتتان از شدت صوت به اعوجاج عجیبی در می آید خواهید داشت. این سخن یکی از سازندگان خودرو است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

با این مقدار سنگینی صوتی که توسط اسپیکرها تولید شده، شرکت Rockford Fosgate شیوه احتیاطی خاصی را نیز در نظر گرفته است.

آقای جاش کیلر می گوید : برای هر یک از سرنشینان بخش مشخصی از سیستم صوتی در نظر گرفته شده تا آسیبی به شنوایی آنها وارد نشود. آقای کیلر همچنین در ادامه گفته است که ما دکمه های اظطراری را روی بخش های مشخص مربوط به هر شخص قرار داده ایم تا در صورت عدم رضایت بتواند سیستم صوتی مربوط به خود را بدون درگیری خاصی با فرامین کنترلی دیگر متوقف نماید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در جلوی این خودرو یک سیستم صوتی دیگری نیز با یک آمپلی فایر که از دو سیستم صوتی جداگانه 6.5 اینچی تشکیل شده وجود دارد.

خالق این اسپیکر افسانه ای اعلام کرده است که به همراه دیگر همکاران خود قصد ساخت چندین خودروی مجهز به این سیستم صوتی را دارند. در ادامه اعلام داشته که می خواهند با این خودروها در سرتاسر کشور خود سیاحت کرده و این فناوری صوتی خود را به رخ مردم و رقبا بکشند و به نوعی آغاز جنگ خود را با دیگر رقبا اعلام کنند.

 

پدال

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...