ستاره193 4133 ارسال شده در 8 اسفند، 2013 نخوردن صبحانه اشخاصي که صبحانه نمي خورند، قند خونشان پايين مي آيد. بايد بدانيد که تنها منبع غذايي مغز، قند خون است. در نتيجه کاهش قند خون، باعث تخريب و اختلال در عملکرد مغز مي شود. بيش از حد غذا خوردن در افرادي که بيش از مقدار مورد نياز بدنشان، غذا مصرف مي کنند، خون رساني به مغز مشکل مي شود و به همين جهت، قدرت فکري آنها پايين مي آيد. کشيدن سيگار اشخاص سيگاري بايد بدانند که سيگار کشيدن باعث جمع شدن و کوچک شدن مغز مي شود و اين عامل باعث به وجود آمدن بيماري آلزايمر (فراموشي) مي گردد. مصرف کردن بيش از حد مواد شيرين وجود قند اضافي در بدن، باعث توقف جذب پروتئين و سوء تغذيه ناشي از آن و در نتيجه انحطاط مغز مي شود. آلودگي هوا مغز بيشترين مصرف کننده اکسيژن در بدن مي باشد. ورود هواي آلوده به بدن موجب کاهش اکسيژن بدن مي شود و به همين علت توانايي مغز پايين مي آيد. کمبود خواب خوابيدن باعث استراحت مغز مي گردد. اگر کمبود خواب به مدت طولاني ادامه يابد، موجب تسريع مرگ سلول هاي مغزي مي گردد. کارکردن در بيماري کار کردن زياد يا درس خواندن در هنگام بيماري، ممکن است موجب کاهش کارآيي مغز و آسيب آن گردد. تفکر کم فکر کردن باعث به جريان انداختن خون در مغز مي گردد. کساني که تمرکز و تفکر را کنار مي گذارند، موجب کوچک شدن مغز خود مي شوند. به ندرت صحبت کردن بحث کردن و صحبت هاي عقلاني با افراد ديگر، باعث افزايش کارآيي مغز مي گردد. 16
مجید بهره مند 43111 ارسال شده در 8 اسفند، 2013 جدی جدی داری دکتر میشیا ابجی یک مطب بزن:icon_pf (34): ممنون خیلی هم اموزنده بود 5
ستاره193 4133 مالک ارسال شده در 8 اسفند، 2013 جدی جدی داری دکتر میشیا ابجی یک مطب بزن:icon_pf (34): ممنون خیلی هم اموزنده بود آره فكر خوبيه بايد به فكر پول پيشش باشم 7
ستاره193 4133 مالک ارسال شده در 8 اسفند، 2013 این آلودگی هوا هم نبود مغزم سالم میموندا دقيقا حيف نيست شمالو ول كردم اومدم تو اين هواي آلوده تهران دارم مغزمو از بين ميبرم:icon_pf (34): 7
ستاره193 4133 مالک ارسال شده در 8 اسفند، 2013 ینی خیلی جالب و آموزنده بودممنون خواهش ميكنم عزيزم. ممنون كه اومدي مواظب باش مغزت از بين نره:5c6ipag2mnshmsf5ju3 5
آرتاش 33340 ارسال شده در 8 اسفند، 2013 دقيقاحيف نيست شمالو ول كردم اومدم تو اين هواي آلوده تهران دارم مغزمو از بين ميبرم:icon_pf (34): زود برگردید شمال تا مغزتون تخریب نشده 3
ستاره193 4133 مالک ارسال شده در 8 اسفند، 2013 ابجی سلام توصیه هات را گوش میدیم تا مغزمون به کار بیفته آفرين داداشي 3
ستاره193 4133 مالک ارسال شده در 8 اسفند، 2013 زود برگردید شمال تا مغزتون تخریب نشده اگه دست خودم بود كه الان پر ميزدم ميرفتم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 2
آرتاش 33340 ارسال شده در 8 اسفند، 2013 اگه دست خودم بود كه الان پر ميزدم ميرفتم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 ایشالله به زودی میرید 1
علیرضارضایی 790 ارسال شده در 8 اسفند، 2013 [به ندرت صحبت کردن بحث کردن و صحبت هاي عقلاني با افراد ديگر، باعث افزايش کارآيي مغز مي گردد. من به غیر این مورد اخری همه موارد رو شامل میشم پس مغزم کوچیکه پس وای به حال دانشکده ما؟
ارسال های توصیه شده