رفتن به مطلب

مسابقه شهردار شهر نواندیشان (سری دوم)


ارسال های توصیه شده

سلام خدمت همه دوستان

 

با یه وقفه نسبتاً زیاد سری دوم مسابقه شهردار شهر نواندیشان رو برگزار میکنیم. تفاوتی که این دوره با دوره قبلی داره اینه که شرکت تو مسابقه به صورت فردی هست و نیاز به هم تیمی نیست.

 

و اما شرایط شهر نواندیشان:

 

شهر نواندیشان با نیم میلیون جمعیت که از قشرهای مختلف اجتماعی و اقتصادی هستن به صورت یه شهر خوابگاهی واسه کلانشهر بزرگتر نزدیکش هست که مردم اغلب واسه کار به اونجا میرن. از نظر آب و هوایی هم آب و هوای خیلی خوب و معتدلی رو تو اغلب روزای سال داره.

این شهر از نظر تأمین خدمات مختلف واسه شهروندانش نسبتاً ضعیف هستش و دچاره کمبود فضای سبز و خدمات ورزشی و فرهنگی و تفریحیه. واسه همین خود مردم هم از هر نوع طرحی که جهت رفع این کمبودها باشه استقبال میکنن.

از طرفی تو بعضی نقاط یه سری مشکلات ترافیکی داره که لازمه اونجاها هم اقداماتی مثل زدن پل و تونل و ... انجام بشه.

ولی از یه طرف شهرداری از کمکای دولتی و عوارض اینا انقدر درآمد نداره که بخواد طرح هایی که هست رو خودش اجرا کنه و یه سری این کمبود خدمات رو تأمین کنه. هرچند که تو شهر زمین به اندازه کافی در اختیار داره.

از طرف دیگه خود سرمایه گذارا هم اونقدر به خاطر سودآوری پایینی که در حالت عادی برای انجام این پروژه ها هستش، رغبت ندارن بیان سرمایشونو بذارن که این طرحا رو اجرا کنن.

 

حالا شما به عنوان شهردار شهر نواندیشان، چه اقداماتی رو با چه اولویت هایی واسه این شهر انجام میدین؟ اقداماتی که هزینه داره، هزینه اجراشونو از کجا تأمین می کنین؟

 

جواباتونو با پیغام خصوصی واسم بفرستید

 

جوایز مسابقه:

نفر اول: 200 امتیاز + مدال اندیشه طلایی

نفر دوم: 150 امتیاز

نفر سوم: 100 امتیاز

نفر چهارم: 50 امتیاز

 

مهلت ارسال پاسخ ها: تا یکشنبه 24 آذر 92

  • Like 17
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
:banel_smiley_4: .............. چی شد پس؟؟ کلی از آخر هفته گذشت :ws3:

 

یلداتونم مبارک :icon_gol:

 

ببخشید نبودم. الان دارم میرم نظرسنجی رو بذارم

  • Like 1
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...