رفتن به مطلب

دانشجوهاي الكترونيك و برق بيان /درس مباني ديجيتال


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستاي گلم يه سري سوال دارم ممنون ميشم كمكم كنيد

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سوالاي 3و 5

رو بلد نيستم اگه كسي راهنمايي كنه ممنون ميشم

  • Like 1
ارسال شده در
سلام دوستاي گلم يه سري سوال دارم ممنون ميشم كمكم كنيد

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سوالاي 3و 5

رو بلد نيستم اگه كسي راهنمايي كنه ممنون ميشم

 

سلام دوست عزیز :icon_gol:

 

سوال 3 که نوشته مدار را حل کنید منظورش چیه ؟؟؟ یعنی ولتاژها و جریان ها رو پیدا کنید ؟؟ :ws38:

 

من تا بحال درس مبانی دیجیتال نشنیدم ... اختیاریه ؟؟ :ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
سلام دوست عزیز :icon_gol:

 

سوال 3 که نوشته مدار را حل کنید منظورش چیه ؟؟؟ یعنی ولتاژها و جریان ها رو پیدا کنید ؟؟ :ws38:

 

من تا بحال درس مبانی دیجیتال نشنیدم ... اختیاریه ؟؟ :ws52:

 

 

سلام دوست عزیز ، ممنون بابت جوابت:icon_gol:

 

آره سواله 3 منظورش اینه که باید ولتاژ و جریان و پیدا کرد

 

نه این درسم هستش دوستم

 

یه لطفی کن سواله 5 رو کمک کن بی زحمت آخه توو 5 بیشتر مشکل دارم .... مرسیی:icon_gol:

×
×
  • اضافه کردن...