farhood7 11 ارسال شده در 11 بهمن، 2013 سلام دوستاي گلم يه سري سوال دارم ممنون ميشم كمكم كنيد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سوالاي 3و 5 رو بلد نيستم اگه كسي راهنمايي كنه ممنون ميشم 1
Abbas.H 15132 ارسال شده در 11 بهمن، 2013 سلام دوستاي گلم يه سري سوال دارم ممنون ميشم كمكم كنيد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سوالاي 3و 5 رو بلد نيستم اگه كسي راهنمايي كنه ممنون ميشم سلام دوست عزیز سوال 3 که نوشته مدار را حل کنید منظورش چیه ؟؟؟ یعنی ولتاژها و جریان ها رو پیدا کنید ؟؟ من تا بحال درس مبانی دیجیتال نشنیدم ... اختیاریه ؟؟ 1
farhood7 11 سازنده ارسال شده در 11 بهمن، 2013 سلام دوست عزیز سوال 3 که نوشته مدار را حل کنید منظورش چیه ؟؟؟ یعنی ولتاژها و جریان ها رو پیدا کنید ؟؟ من تا بحال درس مبانی دیجیتال نشنیدم ... اختیاریه ؟؟ سلام دوست عزیز ، ممنون بابت جوابت آره سواله 3 منظورش اینه که باید ولتاژ و جریان و پیدا کرد نه این درسم هستش دوستم یه لطفی کن سواله 5 رو کمک کن بی زحمت آخه توو 5 بیشتر مشکل دارم .... مرسیی
ارسالهای توصیه شده