رفتن به مطلب

نخستین مسابقه کاربرد انرژی خورشیدی برگزار شد


ارسال های توصیه شده

نخستین مسابقه کاربرد انرژی خورشیدی دردانشگاه صنعتی قم برگزار و برندگان آن مشخص شد.

نخستین مسابقه کاربرد انرژی خورشیدی توسط دانشکده علوم پایه در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

در این مسابقات 25 گروه در قالب تیم‌های یک نفره تا چهار نفره با هم به رقابت پرداختند که بر اساس نظر هیات داوران مقام اول به اعضای تیم مهوش خلیلی،بهناز سید محمدی ،مهدیه صفی خانی،و زهرامددی، مقام دوم به مهدی باقری،همایون خسروی و مهدی ابتهاج و مقام سوم به تیم متشکل از فاطمه ابراهیمی، حمیده ایمنی، شکری، پرورشی و غفاری اختصاص یافت.

دکتر انوشه لطیفی سرپرست دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه برای نخستین بار است که در سطح استان و کشور چنین مسابقه ای برگزار می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده، قرار است این مسابقات در آینده نزدیک در سطح استان و کشوراجرا شود تا بتوان به آن بازدهی خواسته شده از اجرای این مسابقه برسیم.

وی به ضرورت اجرای چنین برنامه هایی در سطح دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: بدون شک برگزاری چنین مسابقاتی می تواند نقش موثری در طراحی بهتر و موثرترساخت وسایل انرزی خورشیدی داشته باشد.

سرپرست دانشکده علوم پایه گفت: با توجه به هزینه‌های زیاد پنل‌های خورشیدی در تولید انرژی، تلاش می شود دانشجویان را به ساخت ابزار و وسایلی که هزینه های بسیار کمتری برای استفاده از این انرژی دارند تشویق کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...