رفتن به مطلب

صفحه نمایش گوشی خمیده سامسونگ خوب است یا بد؟


ارسال های توصیه شده

اخیرا سامسونگ گوشی خود با صفحه نمایش خمیده را معرفی کرد و ال جی نیز به دنبال آن گوشی G Flex را با صفحه نمایش خمیده به دنیا نشان داد، بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که اینگونه گوشی‌ها بیشتر یک حقه تجاری هستند و صفحه نمایش خمیده یک مفهوم بدون استفاده است. اما گزارشی کهDisplayMate Technologies اخیرا منتشر کرده است تمام این موارد را رد کرده و این صفحه نمایش‌ها را مفید می‌داند.رئیس DisplayMate Technologies در گزارش این کمپانی آورده است که صفحه نمایش Galaxy Round یک حقه تجاری نیست و تا به این حد که کاربران در برابر آن جبهه گرفته‌اند نامناسب نیست. او در گزارش خود اشاره می کند که صفحه نمایش AMOLED خمیده می‌تواند تحول عظیمی را در دنیای صفحه نمایش موبایلی به وجود آورد.

F_006_Dynamic2_Black-610x424.jpg

بزرگترین مزیت این نوع صفحه نمایش ها در این است که امنیت کاربر را بهبود می‌دهند و بازتاب صفحه نمایش را کاهش می‌دهند. این نوع صفحه نمایش زمانی که در اطراف شما نور کافی باشد کنتراست را بسیار بهبود می‌دهد و صفحه نمایش را بسیار خوانا خواهد کرد. اما براقیت صفحه نمایش کم شده است زیرا سامسونگ مجبور بوده تا از پلاستیک به جای شیشه برای این صفحه نمایش خمیده استفاده کند.به هر حال این گوشی تنها برای کره جنوبی معرفی شده است و به طور حتم جانشین آن که در آینده برای کشورهای دیگر معرفی خواهد شد تغییرات اساسی بیشتری را نسبت به این گوشی خواهد داشت. نظر شما در مورد این نوع صفحه نمایش چیست؟منبع: Cnet

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...