رفتن به مطلب

چندین درمان گیاهی


ارسال های توصیه شده

میخچه

1)نام دارو: همیشه جوان یا آبرون کبیر

طرز تهیه و استعمال:یک برگ تازه ی (له شده یا سالم) از گیاه را در سرکه بخیسانید و مستقیما زایده های جلدی نظیر میخچه ،پینه و... بگذارید.2)نام دارو: عشقه یا پاپیتالمقدار مصرف:یک برگ گیاه عشقه را در یک استکان سرکه به مدت دو روز

بخوابانید،پس از آن ،میخچه را خوب بسابید بعد یک قسمت از برگ را روی زایده قرار

دهید .این عمل باید در شب انجام گیرد .صبح،پس از برداشتن نوار ،زایده را آنقدر

بسایید تا ناپدید شود.

لکه پوست صورت یا قسمت دیگر بدن

نام دارو: موز

مقدار مصرف: موز پوست گرفته را با کمی آب تخم خربزه مخلوط کنید و بر روی صورت یا لکه های پوستی بمالیدو هر روز تا بهبودی کامل ادامه دهید.

دیابت شیرین

میوه ها وسبزیجات دارای ویتامین cدر تنظیم قند خون موثرند ودر معالجه و پیشگیری از این بیماری نقش بسزایی دارد.این ویتامین در نسترن وحشی، فلفل سبز، آب نارنج، آب لیمو ،گوجه فرنگی ،بادام ،سیب وموز و.... پیدا میشود.برای بیماران دیابتی استفاده از قره قات مفید است .توجه:

بیماران دیابتی ،باید توجه داشته باشند که مصرف میوه ها به دلیل قندی که دارند برای آن ها محدوداست و در مصرف میو هایی مثل موز که

دارای قند زیادی است باید دقت کنند.درمان:

پیاز خام:پیاز یکی از غذا های ضد عفونی کننده است و معده و روده ها را از عفونت گوشت پاک می کند و دارای انسولین نباتی است و

دیابت را معالجه میکند و نیز از ابتلا به آن جلوگیری میکند.آب شلغم:استفاده از انسولین های گیاهی بصورت خام نتیجه بهتری دارد و مخصوصا نوعی که در شلغم است در اثر پختن از بین میرود.و برای معالجه دیابت آب شلغم رابگیرید و با نوشیدنی دیگر مخلوط کرده و بخورید تا گواراتر شود.

جوش های صورت

نام دارو:پیاز

طرز تهیه و استعمال: به صورت جوشانده تهیه وسپس در موضع

مالیده شود.

التهاب مفصل ( آرتریت)

برای بهبود آرتریت ،عسل و سرکه سیب ضد التهاب های قوی هستند .بنابراین اگر از درد مفاصل رنج می برید ،یک قاشق مربا خوری سرکه سیب را با یک قاشق مربا خوری عسل مخلوط کنیدو این معجون را صبح ها مصرف کنید تا درد تسکین یابد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...