رفتن به مطلب

اچ تی سی رسما فبلت One Max را معرفی کرد


ارسال های توصیه شده

اچ تی سی بالاخره یک عضو جدید و بزرگ را به خانواده گوشی‌های خود اضافه کرد. نام این فبلت اچ تی سی One Max است.صفحه نمایش آن 5.9 اینچ است و به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است، جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم است و شباهت زیادی به One و One Mini دارد اما کاور پشت در این گوشی از جای خود خارج می‌شود و می‌توانید به microSD دسترسی داشته باشید.

HTC-One-max-Glacial-Silver-3V%20-%20Copy.jpg

کیفیت صفحه نمایش 5.9 اینچی این فبلت فول اچ دی است و تراکم پیکسلی آن نیز 349 پیکسل در اینچ است، از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به دوربین با کیفیت 4 اولترا پیکسل، اندروید 4.3، پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز، باتری 3300 میلی آمپری و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد.

HTC-One-max-Glacial-Silver-Perspective-Right.jpg

سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته است و برای باز کردن قفل گوشی استفاده می‌شود به علاوه از این سنسور برای باز کردن سریع یک برنامه نیز استفاده خواهد شد. این سنسور 3 اثر انگشت را حفظ می کند که این سه اثر انگشت می‌توانند 3 برنامه مختلف را باز کنند.Sense 5.5با معرفی این گوشی برای اولین بار نسخه 5.5 رابط کاربری سنس اچ تی سی معرفی شد. به گفته سخنگوی اچ تی سی این نسخه از رابط کاربری اچ تی سی بسیار روان تر شده و ویژگی‌های gestureبیشتر شده است.از مهمتترین تغییرات می‌توان به تغییر در قسمت BlinkFeed اشاره کرد که به گفته سخنگوی اچ تی سی 68 درصد کاربران اچ تی سی از آن استفاده می‌کنند، در این نسخه جدید پشتیبانی از گوگل پلاس و اینستاگرام نیز به این قسمت اضافه شده است. به علاوه اگر با ویژگی HTC Zoe عکس بگیرید به طور مستقیم می‌توانید این عکس را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

Power-Flip-Case.jpg

این فبلت رقیبی برای خانواده نوت و فبلت‌های ال جی است اما برای اینکه بتواند آن‌ها را شکست دهد باید در خود چیزهایی داشته باشد که رقبا آن را ندارند. قرار است که قبل از پایان هفه جاری این فبلت توسط اپراتور Vodafone و به طور مرتب توسط اپراتورهای دیگر در اروپا عرضه شود.منبع: The Next Web

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...