رفتن به مطلب

فناوری پکیج تصفیه پساب های صنعتی رونمایی شد


ارسال های توصیه شده

دستگاه پکیج تصفیه پساب های صنعتی به همت تیم تحقیقاتی نانو پلیمر واحد علوم و تحقیقات در نمایشگاه فناوری نانو رونمایی شد.

سعید بازگیر مدیرگروه مهندسی پلیمر و سرپرست تیم تحقیقاتی نانو پلیمر واحد علوم و تحقیقات در نمایشگاه بین المللی فناوری نانو ، پکیج تصفیه پساب های صنعتی را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این واحد دانشگاهی در زمینه فناوری نانو رونمایی کرد و افزود: این پکیج از اجزای مختلفی تشکیل شده است و در ساختار آن نانورس( nanoclay) ، ارگانوکلی (organoclay)، و نانو فایبر(به عنوان میکرو *****) استفاده شده است.

 

وی با بیان اینکه تمایز مهم و کلیدی این پکیج تصفیه نسبت به سایر روش ها، مدت زمانی است که در تصفیه پساب های صنعتی نیاز دارد، گفت: زمان لازم برای تصفیه با استفاده از این پکیج، 4 تا 5 دقیقه است ، این در حالی است که در روش های شیمیایی و بیولوژیکی زمانی بین 6 تا 12 ساعت برای تصفیه پساب های صنعتی مورد نیاز است.

 

بازگیر ، کم حجم بودن و حمل و نقل آسان این پکیج تصفیه را از دیگر مزایای آن دانست و تصریح کرد : پکیج تصفیه پساب های صنعتی در بسیاری از صنایع از جمله صنایع نفت ،روغن، معدن ،رنگ و ... کاربرد دارد، که البته بیشترین فعالیت صورت گرفته از سوی واحد علوم و تحقیقات به کمک این دستگاه در زمینه تصفیه پساب های نفتی بوده است.

 

تیم تحقیقاتی نانو پلیمر واحد علوم و تحقیقات در این دوره از نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از دستاوردهای علمی این واحد دانشگاهی همچون پکیج تصفیه پساب های صنعتی ، نانورس، نانوپیگمنت، نانوجاذب ها،نانوالیاف، نانو الیاف و *****اسیون، *****اسیون آب و پساب رونمایی کرده است.

 

منبع: پینا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...