Gandom.E 17805 ارسال شده در 9 دی، 2013 [h=3]رئیس پلیس فتای کشور با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به انتشار پیامک عدم استفاده از قرص استامینوفن تنها ۳ روز پیش اعلام شکایت کرده است، گفت: پلیس فتا موفق شد ظرف ۳ روز، ۳ تن از عوامل انتشار این پیامک را شناسایی کند.[/h] سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس فتای کشور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار پیامک عدم استفاده از استامینوفن، گفت: متأسفانه وزارت بهداشت روزهای گذشته شکایتی را به صورت رسمی نسبت به انتشار این خبر نکرده بود و سه روز پیش شکایت آنها به دست ما رسید. وی تأکید کرد: پلیس فتا ظرف این سه روز موفق به شناسایی سه تن از عوامل اصلی انتشار این پیامک شد. هادیانفر ادامه داد: منشأ انتشار این پیامک از یکی از استانهای کشور بوده و هم اکنون مشغول بررسی انگیزه افراد در خصوص انتشار این پیامک هستیم. رئیس پلیس فتا در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دست داشتن شرکتهای داروسازی در انتشار این پیامک وجود دارد، گفت: انگیزه افراد هنوز مشخص نشده و اجازه دهید تا پایان تحقیقات ما جزئیات خبر را اعلام کنیم. منبع:خبرگزاری فارس 27
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 10 دی، 2013 تجربه نشون داده که "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها":whistle: 6
Gandom.E 17805 سازنده ارسال شده در 10 دی، 2013 متنش چی بوده؟ متن پیامک: سلام به بقیه فورا اطلاع بدید.بیمارستان الزهرا اطلاعیه داده استامینوفن جدید اومده.. زیرش نوشته دگلوفین به هیچ وجه نخورید..در مدت 72 ساعت مرگ آوره.. 9
شــاروک 30242 ارسال شده در 31 فروردین، 2014 استامینوفن کلا خطرناکه حالا میخواد 3 روزه بکشه یا 3 ساله ! تو پاتولوژی (آسیب شناسی) یه بخشی فقط به عوارض ناشی از استامینوفن اشاره میکنه ! پیشنهاد میکنم خیلی کم ازش استفاده کنین 2
ارسالهای توصیه شده