Hanaaneh 28168 ارسال شده در 5 دی، 2013 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام هر صبحی که چشممون رو باز میکنیم، یه روز از عمر ماست که شروع شده و قراره شب تموم بشه. هیچکس نمیدونه تو این روز چه اتفاقایی منتظر ماست. روزا میگذرن و ما یا به یکنواختیشون عادت میکنیم و ممکنه یه وقتی به خودمون بیاییم و ببینیم تمام مدت دنبال چیزایی دویدیم که ارزش ندیدن اطرافمون رو نداشته. یکی از قشنگترین چیزایی که میتونیم تو مسیر اهدافمون تماشاش کنیم کسایی هستن که دوستشون داریم و ما رو دوست دارن. یه پیامک محبتآمیز، یه هدیه بیمناسبت، یه قرار دوستانه، یه نامه و ایمیل صمیمانه به هر کدوم از کسانی که دوستشون داریم، نقش نگاهی رو داره که تو جاده به منظرهها میندازیم. تماشای منظرههای قشنگ لذت سفر و رسیدن به هدف رو برامون چند برابر میکنه، اگرنه که جاده فقط یه مسیره و اگه ازش لذت نبرده باشیم، فقط خستگی راهش برامون میمونه. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جودی ابوت رو یادتون میاد؟ همون دختر مو نارنجی که جاده پر دستانداز زندگیش از یه پرورشگاه کوچیک شروع شده بود و با کمک دستای نامرئی و مهربون “بابا لنگدراز” رشد کرد. جودی یه روز یه نامه از بابا لنگدراز گرفت که توش نوشته بود: “جودی! عده ای از مردم زندگی را یک مسابقه دو میدانند و میخواهند هرچه زودتر به هدفی که درافق دوردست است دست یابند و متوجه نمیشوند که آن قدر خسته شدهاند که شاید نتوانند به مقصد برسند و اگرهم برسند ناگهان خود را در پایان خط میبینند… .“ همین سایه مهربون با لنگای درازش بود که سفر سخت جودی رو قشنگ میکرد. همه ما تو جادهمون آدمایی داریم که دوستمون دارن. میتونیم امشب برای چند نفر از کسایی که دوستشون داریم، یه چیزی بنویسیم و بهشون بگیم که حضور اونا زیبایی جاده زندگی ماست. فردا که چشم باز کنیم، تو جاده قشنگتر و خوشمنظرهتری حرکت میکنیم. 16
مجید بهره مند 43111 ارسال شده در 6 دی، 2013 صله رحم وبازدید از دوستان واشنایان توی دین هم زیاد بهش سفارش شده که میگن حتی باعث طول عمر میشه به نظر من هم حرف درستیه ارامش وسکونی که توی دید و بازدید به ادم دست میده تمام فشارهای زندگی رو برای چند ساعت از بین میبره 11
sahar 91 9480 ارسال شده در 6 دی، 2013 چه موج مثبتی تو این نوشته بود بی نهایت لذت بردم هیچ چیزی تو زندگی با ارزش تر از آرامش نیست...واقعا باید قدردان آدمایی باشیم که این حس رو در ما متبلور میکنند 8
ارسالهای توصیه شده