Yuhana 12780 ارسال شده در 3 مرداد، 2010 دوره دکترای مهندسی صنایع مجموعهای هماهنگ از فعالیتهای پژوهشی و آموزشی است که موجب احاطه و دستیابی دانشجو به آثار علمی در زمینه مهندسی صنایع و توانایی در تهیه متون تحقیقاتی ، نوآوری ، کمک به پیشرفت و گسترش مرزهای دانش در این رشته خواهد شد . دوره دکترا نیز شامل سه گرایش زیر است : مهندسی صنایع سیستمهای اقتصادی - اجتماعی مدیریت سیستم و بهرهوری 2
Yuhana 12780 سازنده ارسال شده در 8 مرداد، 2010 دانشگاه آزاد دردکتری رشته مهندسی صنایع دو گرایش برنامه ریزی و مدیریت تولید و تحقیق در عملیات و مهندسی سیستم داره. درسها هم عبارنتد از: زبان، آمار، or ، اقتصاد مهندسی،طراحی سیستم های صنعتی، برنامه ریزی تولید. در گرایش دوم تئوریهای مدیریت نیز اضافه میشه. هر دو گرایش هم در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران وجود داره. 2
ارسالهای توصیه شده