رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

فوتبال محبوب‌تر است یا سینما؟ فوتبالیست‌ها مشهورترند یا ستاره‌های سینما؟ این سؤالی است که شاید جواب مشخصی نداشته باشد حتی در مقیاس جهانی هر دو به یک میزان دستمزد می‌گیرند و اختلاف فاحشی میان دستمزدشان نیست که یکی به دیگری ترجیح داده شود. اما ستاره‌هایی که میان این دو حرفه جابه‌جا شده‌اند از به اندازه انگشتان 2 دست هم نمی‌رسد هرچند این ارتباط همیشه یک طرفه است و همیشه فوتبالیست ها بازیگر شده‌اند نسل جدید بازیکنانی که می‌خواهند بازیگر شوند هم وارد شده‌اند و بکهام و رونالدوی برزیلی تا چندی دیگر فیلم‌های‌شان روی پرده می‌آید و آن زمان قضاوت بهتری می‌توان کرد.

 

رونالدو، سارق بانک

194845_227.jpg

 

رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل هم از جمله فوتبالیست‌هایی است که به زودی وارد دنیای سینما خواهد شد. او قرار است در فیلم جدید مارسیو گارسیا، کارگردان برزیلی بازی کند. رونالدو در این فیلم که فیلمبرداری آن ماه آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد نقش یک سارق بانک را بازی خواهد کرد. جولیت لوئیس، نقش اول زن این فیلم را بازی می‌کند و اندی گارسیا و جولیانا پائس هم در این فیلم هنرنمایی خواهند کرد. او برخلاف دیگر فوتبالیست‌هایی که اولین نقش‌شان در سینما را در رابطه با فوتبال بازی می‌کنند کاملا حرفه‌ای عمل کرده و مثل یک بازیگر واقعی پا به دنیای سینما می‌گذارد.

 

 

وینی جونز ؛ موفق‌ترین فوتبالیست بازیگر

194843_689.jpg

 

وینی جونز هر چند ابتدا فوتبالیست بود و پس از آن بازیگر شد اما به قدری در ایفای نقش‌های منفی موفق است که کاملا سابقه فوتبالی‌اش از ذهن‌ها پاک شده است. وینی جونز حتی در زمان فوتبالش هم آنقدر یاغی بود که روی ستاره هایی مثل پل گاسکوئین و جورج بست را سفید کرده بود اما به قدری که حالا در سینما موفق است در فوتبال به شهرت نرسید و او از معدود کسانی است که سینما بیشتر از فوتبال برایش نان و آب داشته است.

 

دیوید بکهام، تبهکار سینمای تجاری

 

از مدت‌ها پیش خبر بازیگر شدن دیوید بکهام پس از بازنشستگی به گوش می‌رسید حتی برخی مهاجرت او به ایالات‌متحده را برای نزدیک بودن به سینمای تجاری قلمداد می‌کردند اما او هنوز در برابر این پیشنهاد تسلیم نشده و همچنان پیشنهادات را یکی یکی رد می‌کند. به تازگی شایعه شده او نقش کوتاهی را در فیلم «سرویس مخفی» بازی خواهد کرد. این نقش پیشنهادی یک کاراکتر منفی است و از طریق کالین فرث به دیوید پیشنهاد شده است. کارگردان متیو وون هم بسیار مطمئن است که بکهام نقش را می‌پذیرد و از قبل نقش تبهکارانه‌ای را برای او کنار گذاشته است.

194844_829.jpg

اریک کانتونا حالا یک بازیگر موفق است

 

 

اریک کانتونا در حالی که ۳۱‌سال بیشتر نداشت و در اوج بود ورزش قهرمانی را کنار گذاشت و به سمت بازیگری در سینما رفت و برخلاف آن چیزی که تصور می‌شد در سینما هم مثل فوتبال موفق شد. او در این مدت فیلم‌های تحسین شده‌ای مثل«الیزابت»، «جابه‌جایی» « پلیـــس پرخور» را بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۰ در صحنه تئاتر فرانسه هم با نمایشی به نام «مواجهه با بهشت» به کارگردانی همسرش وشیدا براکینی بازی کرد. هرچند وی تعداد زیادی فیلم معمولی هم در کارنامه اش دارد، اما کن لوچ، کارگردان تحسین شده بریتانیایی فیلم «در جست‌وجوی اریک» را در سال ۲۰۰۹ براساس کاراکتر او در منچستر ساخت که در جشنواره کن بسیار مورد توجه قرار گرفت. کانتونا حالا یک بازیگر موفق است و کاملا از نام فوتبالیستی که بازیگر شده بیرون آمده و یک شخصیت کامل برای خود ساخته است.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...