رفتن به مطلب

ماکسیما و بروزرسانی جزئی برای سال 2014


Mr.101

ارسال های توصیه شده

[h=1][/h] هفتمین نسل از سدان لوکس نیسان از سال 2009 تاکنون با تغییراتی جزئی تولید شده و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

2014-Nissan-Maxima-500x332.jpg2014 Nissan Maxima

 

 

موتور 3.5 لیتری شش سیلندر نیسان قادر است 290 اسب بخار نیرو تولید کند که اکنون این نیرو توسط یک گیربکس با انتقال نیروی پیوسته CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. امکان سبک و سنگین کردن دنده‌ها به صورت اتومات یا دستی قابل انتخاب است. شتاب صفر تا صد این سدان سنگین، 6 ثانیه اعلام شده در حالی که مصرف سوخت آن در شهر 12.4 لیتر و در بزرگراه 10.7 لیتر می‌باشد.

2012-nissan-maxima-17_1035-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-22_1200-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-15_1200-200x150.jpg

2012-nissan-maxima-14_1200-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-24_1035-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-28_1200-200x150.jpg

2012-nissan-maxima-31_1200-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-35_1035-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-37_1035-200x150.jpg

 

 

پکیج زنون و مانیتور سابق دیگر وجود ندارند و یک سیستم دوربین عقب همراه با نمایشگر 7 اینچی و اتصال USB و چراغهای HID جدید جایگزین شده‌اند. پکیج جدید S برای ماکسیما 750 دلار هزینه در بر دارد و زنون جدید، تهویه مجزای جلو و عقب، سیستم صوتی با هشت بلندگو، سانروف، بلوتوث، چراغهای دودی، رینگهای آلیاژی 18 اینچی، قطب نما در آینه وسط، چراغهای مه شکن، اسپویلر عقب، تریم فلزی تزئینات و آینه های دارای چراغ راهنما را شامل می‌شود.

مدل SV 3.5 نسبت به سال گذشته 850 دلار گران‌تر است و با قیمت 31 هزار دلاری ویژگیهایی نظیر سیستم صوتی BOSE، مانیتور رنگی 7 اینچی، مانیتور عقب، رادیوی ماهواره ای، اتصال یو اس بی، باز کننده درب گاراژ، تعلیق اسپرتی، سانروف دو قسمتی، تزئینات از جنس چوب درخت گیلاس، سایبان پنجره های عقب و سیستم کنترل خودکار دما و تهویه کابین را شامل می‌شود. دو رنگ جدید نیز به مجموعه رنگهای بدنه افزوده شده‌اند.

2012-nissan-maxima-4_1200-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-5_1200-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-8_1200-200x150.jpg 2012-nissan-maxima-9_1200-200x150.jpg

 

 

رانندگی نرم و راحت، صندلیهای گرم و نرم و فضای داخلی شیک از مزایا و قیمت گران، گیربکس با عملکرد بدون هیجان و فضای تنگ عقب از معایب این پرچمدار سدانهای نیسان محسوب می‌شوند.

لینک به دیدگاه

رانندگی نرم و راحت، صندلیهای گرم و نرم و فضای داخلی شیک از مزایا و قیمت گران، گیربکس با عملکرد بدون هیجان و فضای تنگ عقب از معایب این پرچمدار سدانهای نیسان محسوب می‌شوند.

 

این نقدش خیلی جالب بود که گیربکس با عملکرد بدون هیجان داره...

گیربکس cvt از کی تا حالا بدون هیجان شده!!!!

تو این نقد ها که میزارین جداقل یه بار بخونین که همچین جملات خنده داری توش نباشه.

لینک به دیدگاه
این نقدش خیلی جالب بود که گیربکس با عملکرد بدون هیجان داره...

گیربکس cvt از کی تا حالا بدون هیجان شده!!!!

تو این نقد ها که میزارین جداقل یه بار بخونین که همچین جملات خنده داری توش نباشه.

 

احتمالا این ترجمه ی یه نوشته بوده که اینجوری شده:ws38:

 

 

 

بابا امین یه نگاهی به دور و برت بنداز:w000:

کی پول داره همچین ماشینایی بخره عاخه:sad0:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...