رفتن به مطلب

استقبال64 درصدی مخاطبان الجزيره از رزمايش هاي ايران


Ala Agrin

ارسال های توصیه شده

بيش از 64 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجي شبکه خبري " الجزيره " تاکيد کرده اند که رزمايش هاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در آب هاي خليج فارس و درياي عمان را در خدمت مصالح و منافع کشورهاي خود و منطقه مي دانند.

 

در نظرسنجي پايگاه اطلاع رساني شبکه الجزيره که از روز يکشنبه 25 آوريل ( 5 ارديبهشت ماه) آخرين روز رزمايش پيامبر اعظم 5 شروع شده و تا ساعت 14 امروز چهارشنبه آخرين روز اين نظرسنجي، بيش از64 درصد شرکت کنندگان تاکيد کرده اند که رزمايش هاي نظامي ايران در خدمت منافع منطقه است.

 

در اين نظرسنجي که از مردم پرسيده شده است، آيا رزمايش هاي ايران در خليج فارس را در خدمت منافع منطقه مي دانيد؟ تا ساعت 14 امروز به وقت تهران 12 هزار و 170نفر شرکت کرده و از اين تعدادهفت هزار و 889 نفر (64 و 8 دهم درصد) گفته اند که رزمايش هاي ايران در خدمت منافع منطقه است وچهار هزار و 281 نفر (35 و 2 دهم درصد) نيز برخلاف آن نظر داده اند.

 

انتظار مي رود تا پايان برگزاري نظرسنجي شمارشرکت کنندگان افزايش يابد.

 

 

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري(العالم) اين در حالي است که برخي رسانه هاي صهيونيستي ، غربي و عربي از جمله هاآرتص ، معاريو ، العربيه سعودي ، الشرق الاوسط ، جروزاليسم پست ، اگزماينر و السياسه کويت درچارچوب سياست آمريکايي - صهيونيستي " ايران هراسي" سعي دارند موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف سياسي ، اقتصادي ، علمي ، فن آوري و نظامي امنيتي را عامل نگراني مردم منطقه وانمود کنند اما نتيجه نظرسنجي شبکه الجزيره نشان مي دهد که افکارعمومي منطقه تسليم اين خبرسازي ها و دروغ پراکني ها نشده است.

 

مردم کشورهاي منطقه با ابراز خرسندي از موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران ، حمايت هاي تهران را از بزرگترين پرونده عربي - اسلامي " فلسطين" و ايستادگي آن درمقابل جنايات آمريکا در سرزمين هاي اسلامي از جمله عراق و افغانستان و جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي و حمايت از مقاومت لبنان و فلسطين همواره ستايش کرده اند.

 

هنگام برگزاري و بعداز رزمايش موفقيت آميز پيامبر اعظم 5 که مقامات سياسي و نظامي جمهوري اسلامي ايران ، پيام آن را به دشمنان ، " ايستادگي و مقاومت و نهراسيدن از تهديدات" و به دوستان و همسايگان " صلح و برادري" دانستند، رسانه هاي صهيونيستي و برخي رسانه هاي عربي و غيرعرب تلاش خود را دو چندان کردند تا اين باور غلط را در اذهان ملت هاي منطقه متبادر کنند که اين رزمايش ها بايد موجب نگراني آنها باشد.

 

در همين زمينه يک نشريه اينترنتي غربي نوشت : اين هفته يکي از نگراني هاي اصلي اعراب حوزه خليج فارس رزمايش نظامي ايران در تنگه هرمز و آزمايش موشکي اين کشور بود .

 

" اگزماينر" افزود: ايران با تازه ترين قدرت نمايي خود در خليج فارس دولت هاي عرب اين منطقه را به وحشت انداخت.

 

برخي روزنامه هاي صهيونيستي عربي نيز با طرح نابهنگام سوء تفاهم امارات متحده عربي درخصوص جزيره ايراني ابوموسي و ادعاهاي اين امارت در باره دو جزيره ايراني تنب بزرگ و کوچک و سخنان ناپخته شيخ "عبدالله بن زايد آل نهيان " وزير جوان امور خارجه امارات را بزرگنمايي کردند تا هم اين رزمايش را تحت تاثير قرار دهند وهم اين نگراني ساختگي اعراب را القا کنند.

 

اما ديري نپاييد و ملت هاي عرب خود پاسخ اين ادعاهاي رسانه هاي صهيونيستي ،عربي و غربي را دادند و با شرکت در نظرسنجي يک شبکه خبري ماهواره اي عربي تاکيد کردند نه تنها از بابت رزمايش پيامبر اعظم 5 نگران نيستند بلکه آن را درخدمت منافع منطقه مي دانند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...