رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

banner.jpg

 

با اجازه مدیران محترم سایت و تالار:

 

(این جزء همون قولهایی بود که چندی پیش خدمت دوستان وعده داده بودم، امیدوارم که همراهی و حمایت همه جانبه شما رو داشته باشیم)

 

نشریه شهر و شهرسازی، نخستین نشریه جامع کشور در حوزه تخصصی شهرسازی و علوم و گرایش های مرتبط با آن همچون برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی منطقه ای، طراحی شهری، مدیریت شهری و کلیه مسائل پیرامون شهر می باشد. این نشریه که با ترتیب انتشار در هر فصل یا بطور مشخص فصلنامه منتشر خواهد شد به صورت جامع و فراگیر در حوزه مسائل مذکور فعالیت خواهد نمود و حوزه توزیع آن در سراسر کشور می باشد.

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از دانشجویان، فارغ التحصیلان و دانش آموختگان، اساتید و علاقمندان شهرسازی و علوم و گرایشهای مرتبط با آن مواجهند، فقدان منبع یا مرجعی است که بصورت جامع اطلاعات مورد نیاز آنها اعم از مطالب، عناوین و اطلاعات روز ایران و جهان، اطلاعات همایش ها، کنفرانسها و کارگاههای آموزشی تخصصی شهرسازی، آموزشهای مربوط به مقاطع تحصیلی (کاردانی به کارشناسی، کارشناسی به کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد به دکتری) و همچنین آزمونهای ورود به حرفه سازمان نظام مهندسی کشور، مصاحبه و گفتگو با اندیشمندان و فرهیختگان شهرسازی و همچنین نفرات برتر رشته شهرسازی دانشگاههای کشور، مقالات، ایده ها و طرحهای دانشجویان و دانش آموختگان و پژوهشگران جوان و جویای نام و بخشهای متنوع و گوناگون دیگر بوده تا از طریق آن اقدام به بروز نمودن و ارتقاء سطح دانش و معلومات خود نمایند.

از طرفی دیگر با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و تولید و ساخت نرم افزارها، ابزارها، تکنیکها و روشهای مختلف و جدید در شهرسازی و علوم وابسته؛ ایجاب می کند تا این موارد مذکور به نوعی به وسیله مرجعی موثق و تخصصی در اختیار علاقمندان قرار گرفته و روشهای بکارگیری و استفاده از آنان آموزش داده شود. همچنین استفاده از نظرات و تفکرات بزرگان و اندیشمندان و اساتید به نام شهرسازی کشور در هدایت و مشاوره تحصیلی، بی شک راهگشا و راهنمای علاقمندان به ارتقای سطح تحصیلی خواهد شد. بنابراین نشریه شهر و شهرسازی با هدف استغنای این خلاء و اشاعه علم و هنر شهرسازی و علوم وابسته و مرتبط، پا به عرصه نشریات علمی تخصصی نهاده و در مسیر مهم و متعالی خود استوار و ثابت قدم خواهد بود.

 

*********************************

نخستین شماره فصلنامه، دهه اول شهریور ماه منتشر خواهد شد. از این رو از همه شما شهرسازان و علاقمندان دعوت می شود تا جهت همکاری و ارسال آثار حداکثر تا اول شهریور اقدام نمایید. گروه اجرایی نشریه با توجه به رفع چالشهای پیش رو و بسیار، سعی دارد تا نخستین شماره این فصلنامه با محتوا و جذاب بوده و از ایده ها و ابتکارات همه علاقمندان و شهرسازان بهره ببرد.

پس فرصت رو غنیمت بشمرید و ایده ها و آثار خود را تا زمان تعیین شده برای ما ارسال نمایید. آن دسته از عزیزانی هم که علاقمند همکاری در امور اجرایی نشریه اعم از طراحی، صفحه آرایی، طراحی جلد، طراحی لوگو، مصاحبه، گزارش و ... هستند دعوت می شود تا هرچه سریعتر با ما مکاتبه نمایند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

admin@shahroshahrsazi.ir

shahrsazha@yahoo.com

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...