.Apameh 25173 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۲ چکیده: اين مقاله به معرفي بخشي از مطالعات نگارنده در ارتباط با چالش هاي آموزش طراحي معماري مي پردازد كه در آن از روش نظر سنجي استفاده شده است. از آنجا كه عوامل متنوعي در ميزان موفقيت يك نظام آموزشي دخالت دارند در اينجا سعي گرديده تا ضمن اشاره به برخي از آن عوامل و با بهره گيري از نظرات اساتيد و دانشجويان توجه برنامه ريزان آموزشي و اساتيد طراحي معماري را به ضرورت دقت در انتخاب دانشجو بازنگري به روش هاي آموزشي و نهايتا به ضرورت بازنگري در نحوه ارزشيابي كار دانشجويان جلب نمايد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده