رفتن به مطلب

اولین سیستم عامل ایرانی سفارشی شده برای مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

به مناسبت عید فطر یه عید برای برو بچه وبلاگ MeNoBLOG ‌دارم اولین سیستم عامل لینوکسی مختص مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) رو آماده کردم این سیستم عامل بر پایه اوبونتو 12.04 lst با پشتیبانی تا سال 2015 می باشد

MeNoTu.jpg

این سیستم عامل شامل تقریبا تمام نرم افزار های مربوط به مهندسی مکانیک ( تبدیل انرژی) می باشد

Openfoam 2.1 - 2.2 -2.2.1

و همچنین با آخرین آپدیت OpenFoam 1.6ext

نرم افزار اسکایلب

و.....

 

برای جزئیات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 7
ارسال شده در

متاسفانه یه مشکلی که سیتم عامل های لینوکسی دارن اینه که خیلی نرم افزارای مدرن و جدید براشون نیست

اما از لحاظ امنیت و سرعت و کارایی یکی از پر قدرت ترین سیستم های عامل هستن

 

از مشخصه های این سیستم عامل برامون نمیگین؟:vahidrk:

  • Like 2
ارسال شده در

اتفاقا برعکس من بجز نرم افزار Solidwirks و catia‌ تقریبا تمام نرم افزار های مهندسی مکانیک رو توش دارم

fluent وgambit‌ و matlab و maple و ansys و comsol این نرم افزار ها همه نسخه های لینوکس دارند البته در سیستم عامل سفارشی شده این نرم افزار هارو نزاشتم چون اصولا ما از این نرم افزار ها بصورت کرک شده استفاده می کنیم بنابراین نمیشه برای انتشار جهانی یه سیستم عامل داخل اوسیستم به صورت پیش فرض نصب شود.

من روی سیستم خودم تمام این نرم افزار ها رو دارم آموزشهایی هم از نصب بعضی از این نرم افزار ها روی وبلاگم موجود است.

  • Like 4
ارسال شده در
اتفاقا برعکس من بجز نرم افزار Solidwirks و catia‌ تقریبا تمام نرم افزار های مهندسی مکانیک رو توش دارم

fluent وgambit‌ و matlab و maple و ansys و comsol این نرم افزار ها همه نسخه های لینوکس دارند البته در سیستم عامل سفارشی شده این نرم افزار هارو نزاشتم چون اصولا ما از این نرم افزار ها بصورت کرک شده استفاده می کنیم بنابراین نمیشه برای انتشار جهانی یه سیستم عامل داخل اوسیستم به صورت پیش فرض نصب شود.

من روی سیستم خودم تمام این نرم افزار ها رو دارم آموزشهایی هم از نصب بعضی از این نرم افزار ها روی وبلاگم موجود است.

نرم افزارای اتودسک رو چی؟

اتوکد مپ

رویت مپ

یا نرم افزارای دیگه

راستش من خیلی دنبال این بودم رو سیتمم لینوکس نصب کنم

اما دیدیم به دلایلی که گفتم یکم سخت میشه باهاش کار کرد

الان رو یه سیستم xp دارم رو اون یکی 8

  • Like 1
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

دوستان عزیز بالاخره آپلود این سیستم عامل بروی سایت sourceforge.net تموم شد و آماده دانلود است. از لینک زیر دانلود کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 4
ارسال شده در
دوستان عزیز بالاخره آپلود این سیستم عامل بروی سایت sourceforge.net تموم شد و آماده دانلود است. از لینک زیر دانلود کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

کاش قسمت قسمتش میکردین:hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در

خیلی عالی - خسته نباشید

انشالله یه نسخه جامداتی هم بدی بیرون :ws3:

 

به همه دوستان سیالاتیم لینکشو میفرستم

انشالله در ادامه راه هم موفق باشید :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
کاش قسمت قسمتش میکردین:hanghead:

 

والا رو اون سایت که نمی شد به صورت پارت پارت بفرستم اما با سافت گذر صحبت کردم اگه اکی بشه و بخوان MeNoTu‌ رو رو سایتشون بزارن بصورت پارت پارت می زاریم

  • Like 3
ارسال شده در

ایییول بابا

 

انشالا اینجا بیشتر بیای بتونیم از تجربیاتت بهره ببریم:icon_gol:

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...