meno 59 ارسال شده در 8 آبان، 2013 به مناسبت عید فطر یه عید برای برو بچه وبلاگ MeNoBLOG دارم اولین سیستم عامل لینوکسی مختص مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) رو آماده کردم این سیستم عامل بر پایه اوبونتو 12.04 lst با پشتیبانی تا سال 2015 می باشد این سیستم عامل شامل تقریبا تمام نرم افزار های مربوط به مهندسی مکانیک ( تبدیل انرژی) می باشد Openfoam 2.1 - 2.2 -2.2.1 و همچنین با آخرین آپدیت OpenFoam 1.6ext نرم افزار اسکایلب و..... برای جزئیات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 8 آبان، 2013 متاسفانه یه مشکلی که سیتم عامل های لینوکسی دارن اینه که خیلی نرم افزارای مدرن و جدید براشون نیست اما از لحاظ امنیت و سرعت و کارایی یکی از پر قدرت ترین سیستم های عامل هستن از مشخصه های این سیستم عامل برامون نمیگین؟:vahidrk: 2
meno 59 سازنده ارسال شده در 8 آبان، 2013 اتفاقا برعکس من بجز نرم افزار Solidwirks و catia تقریبا تمام نرم افزار های مهندسی مکانیک رو توش دارم fluent وgambit و matlab و maple و ansys و comsol این نرم افزار ها همه نسخه های لینوکس دارند البته در سیستم عامل سفارشی شده این نرم افزار هارو نزاشتم چون اصولا ما از این نرم افزار ها بصورت کرک شده استفاده می کنیم بنابراین نمیشه برای انتشار جهانی یه سیستم عامل داخل اوسیستم به صورت پیش فرض نصب شود. من روی سیستم خودم تمام این نرم افزار ها رو دارم آموزشهایی هم از نصب بعضی از این نرم افزار ها روی وبلاگم موجود است. 4
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 8 آبان، 2013 اتفاقا برعکس من بجز نرم افزار Solidwirks و catia تقریبا تمام نرم افزار های مهندسی مکانیک رو توش دارمfluent وgambit و matlab و maple و ansys و comsol این نرم افزار ها همه نسخه های لینوکس دارند البته در سیستم عامل سفارشی شده این نرم افزار هارو نزاشتم چون اصولا ما از این نرم افزار ها بصورت کرک شده استفاده می کنیم بنابراین نمیشه برای انتشار جهانی یه سیستم عامل داخل اوسیستم به صورت پیش فرض نصب شود. من روی سیستم خودم تمام این نرم افزار ها رو دارم آموزشهایی هم از نصب بعضی از این نرم افزار ها روی وبلاگم موجود است. نرم افزارای اتودسک رو چی؟ اتوکد مپ رویت مپ یا نرم افزارای دیگه راستش من خیلی دنبال این بودم رو سیتمم لینوکس نصب کنم اما دیدیم به دلایلی که گفتم یکم سخت میشه باهاش کار کرد الان رو یه سیستم xp دارم رو اون یکی 8 1
meno 59 سازنده ارسال شده در 29 آبان، 2013 دوستان عزیز بالاخره آپلود این سیستم عامل بروی سایت sourceforge.net تموم شد و آماده دانلود است. از لینک زیر دانلود کنید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 29 آبان، 2013 دوستان عزیز بالاخره آپلود این سیستم عامل بروی سایت sourceforge.net تموم شد و آماده دانلود است. از لینک زیر دانلود کنید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کاش قسمت قسمتش میکردین 1
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 29 آبان، 2013 خیلی عالی - خسته نباشید انشالله یه نسخه جامداتی هم بدی بیرون به همه دوستان سیالاتیم لینکشو میفرستم انشالله در ادامه راه هم موفق باشید 3
meno 59 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2013 کاش قسمت قسمتش میکردین والا رو اون سایت که نمی شد به صورت پارت پارت بفرستم اما با سافت گذر صحبت کردم اگه اکی بشه و بخوان MeNoTu رو رو سایتشون بزارن بصورت پارت پارت می زاریم 3
Ashkan_ad72 1891 ارسال شده در 30 آبان، 2013 ایییول بابا انشالا اینجا بیشتر بیای بتونیم از تجربیاتت بهره ببریم 2
ارسالهای توصیه شده