رفتن به مطلب

مسعود كيميايي «جرم»‌ را با عزت‌الله انتظامي مي‌سازد


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

مسعود كيميايي «جرم»‌ را با عزت‌الله انتظامي مي‌سازد

 

خبرگزاري فارس: «مسعود كيميايي» براي دومين بار و پنج سال پس از هم‌كاري موفق در فيلم «حكم»، قصد دارد با «عزت‌الله انتظامي»‌ در «جرم» هم‌كاري ‌كند.

 

به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، «كيميايي» روز گذشته با «انتظامي» در منزل وي ديدار كرده تا نقش اول فيلم تازه خود با عنوان «جرم» را به اين بازيگر بسپارد و البته هنوز قراردادي در اين زمينه منعقد نشده است.

 

بنا بر اين گزارش، به انتظامي بازي در نقش «رفعت» (يك زنداني سياسي محكوم به حبس ابد) پيشنهاد شده است كه اين متفاوت‌ترين نقش آقاي بازيگر به شمار مي‌رود ضمن آن كه «مسعود كيميايي»، در فيلمنوشت «جرم»، «رفعت» را با توجه به ويژگي‌هاي «عزت‌الله انتظامي» و براي او نوشته است.

گفته مي‌شود «پولاد كيميايي» در صورت توليد فيلم «جرم» كه پروانه ساخت آن نيز صادر شده، در اين فيلم بازي خواهد كرد اما در صورت تعويق توليد اين فيلم و جلو افتادن پروژه ديگر كيميايي با عنوان «تبعيد سايه‌ها» كه پروانه ساخت اين فيلم نيز براي توليد در مسكو صادر شده، پسر كيميايي در اين فيلم ايفاي نقش نخواهد كرد.

در تماس خبرنگار فارس با مدير روابط عمومي پروژه «جرم»، وي از حضور تني چند از عوامل فني «محاكمه در خيابان» پروژه قبلي «مسعود كيميايي» (مثل تورج منصوري - مدير فيلمبرداري، اسحق خانزادي - مدير صدابرداري) در فيلم «جرم» خبر داد و گفت: حضور تينا پاكروان به عنوان مدير توليد و محمدعلي جناب به عنوان برنامه‌ريز و دستيار كارگردان نيز در «جرم» قطعي است و ساير عوامل به تدريج معرفي مي‌شوند.

بيست و هشتمين فيلم بلند سينمايي «مسعود كيميايي» كه حال و هواي اجتماعي، سياسي و تاريخي دارد داستان مردي است كه نمي‌خواهد از عقيده‌اي كه دارد تخطي نكند.

«جرم» قرار است اواخر بهار در تهران كليد بخورد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...