رفتن به مطلب

واگذاری برق خلیج فارس


ارسال های توصیه شده

مدیر عامل فرابورس از واگذاری 100درصدی سهام شرکت تولید نیروی برق خلیج فارس به قیمت پایه هر سهم 21هزار و 34 ریال، در روز یک شنبه 6 مرداد در بازار سوم خبر داد.

امیر هامونی با اعلام این خبر گفت: سازمان خصوصی سازی، 340 میلیون سهم معادل 100درصد از سهام شرکت تولید نیروی برق خلیج‌فارس را که از این تعداد 17میلیون سهم آن ترجیحی است به قیمت پایه هر سهم 21هزار و 34ریال یک شنبه 6 مرداد در بازار سوم به فروش می رساند.

 

وی با اشاره به این شرکت 340 میلیارد ریالی افزود: شرایط این عرضه به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط و با شرایط 15درصد نقد، مابقی اقساط 6 ساله با نرخ 15درصد تعیین شده است .

 

به گقته هامونی، حوزه فعالیت شرکت تولید نیروی برق خلیج فارس در تولید و فروش انرژی برق در چارچوب ضوابط بوده و در حال حاضر مالکیت 100درصدی سهام این شرکت در اختیار توانیر قرار دارد.

 

وی مبلغ سپرده حضور در این رقابت را 214.5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کارگزار خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی برای تضمین تعهدات به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا ارائه کند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...