رفتن به مطلب

واگذاری ۲۲ نیروگاه به بخش خصوصی


ارسال های توصیه شده

مجری طرح خصوصی‌سازی صنعت برق با بیان اینکه تاکنون ۲۲ نیروگاه با ظرفیت ۱۹۵۰۰ مگاوات به ارزش حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال واگذار شده است گفت: واگذاری ۲۲ نیروگاه جدید به ارزش ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار است.

بهمن الله مرادی در پاسخ به این سوال که چه تعداد نیروگاه درسال جاری در دستور کار واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد افزود:واگذاری 22 نیروگاه برق در سال جاری به ارزش 180 هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد که امید است به این هدف برسیم.

وی ادامه داد:از 44 نیروگاه مشمول واگذاری به بخش خصوصی تاکنون 22 نیروگاه با ظرفیت 19 هزار و 500 مگاوات و به ارزش حدود 200 هزار میلیارد ریال واگذار شده است.

الله مرادی خاطر نشان کرد: واگذاری 22 نیروگاه به ظرفیت 14 هزار و 500 مگاوات دیگر نیز در دست اقدام است که ارزش آن 180 هزار میلیارد ریال است.

وی درخصوص واگذاری شرکت‌های توزیع برق گفت: در زمان حاضر بیشتر امور واگذاری شرکت های توزیع شامل تعیین تکلیف نحوه واگذاری شبکه، تعیین تکلیف وضعیت مابه التفاوت نرخ های تکلیفی در سال های گذشته، تهیه و تدوین دستورالعمل های موردنیاز مدیریت منابع مالی، نیروی انسانی و شرایط اهلیت و لاینفک قراردادها انجام شده است.

وی گفت: بررسی روش های واگذاری سهام دولت و اصلاح اساسنامه شرکت های توزیع انجام شده و به سازمان خصوصی سازی و هیأت واگذاری اعلام شده است و با هماهنگی سازمان خصوصی سازی نسبت به ارزیابی شرکت های توزیع اقدام خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...