رفتن به مطلب

آشکار شدن بنچمارک گلکسی i9600 سامسونگ


ارسال های توصیه شده

بنچ مارک AnTuTu یکی از بنچ مارک های رایج و محبوب می باشد که بعضی مواقع می توان در پایگاه داده آن اطلاعاتی از دستگاههای جدید و معرفی نشده پیدا نمود. یکی از این دستگاهها که به تازگی اطلاعاتی از آن بدست آمده، محصولی از سامسونگ است که Samsung Galaxy GT-I9600 نام دارد. از نظر تئوری این محصول میتواند جانشینی برای پرچمدار فعلی این شرکت یعنی گلکسی اس ۴ باشد.

GT-I9600.jpg

سیستم عامل قرار داده شده برروی این دستگاه اندروید نسخه ۴.۳.۲ می باشد که هنوز توسط گوگل معرفی نشده، ضمن اینکه کلاک اسپید پردازنده آن ۱.۴ گیگاهرتز می باشد. این احتمال وجود دارد که این محصول همان گلکسی اس ۵ باشد، ولی این احتمال که این دستگاه محصول دیگری از سامسونگ باشد نیز وجود دارد، مثلا اسمارت فونی با نام گلکسی اس ۴ پلاس.

 

دو اسمارت فون Galaxy S Plus که قبلا معرفی شده اند دارای شماره مدل I9001 Galaxy S Plus و I9105 Galaxy S II Plus هستند که رقم آخر آنها با مدل پرچمدار همان سال متفاوت بوده است.

 

به هر حال هنوز دقیقا مشخص نیست که این محصول سامسونگ چیست، اما نکته مهم وجود اندروید نسخه ۴.۳.۲ برروی آن است درحالیکه هنوز خبری از اندروید ۴.۳ و ۴.۳.۱ نیست.

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...