رفتن به مطلب

سامسونگ نسخه بروزرسانی شده گلکسی اس 4 خود را با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی LTE-Advanced معرفی می‌کند


ارسال های توصیه شده

سامسونگ قصد دارد طی یک ماه آینده، نسخه جدیدی از گوشی محبوب گلکسی اس 4 را با قابلیت پشتیبانی از نسل جدید شبکه‌های ارتباطی، LTE-Advanced، به بازار عرضه کند.

گلکسی اس 4 یکی از اولین گوشی‌های هوشمند در جهان خواهد بود که از این تکنولوژی جدید پشتیبانی می‌کند. LTE-Advanced حدود دو برابر سریع‌تر از شبکه‌های 4G LTE رایج است.

این خبر از طرف معاون ارشد مدیرعامل کمپانی سامسونگ، «جی‌.کی شین» اعلام شد. آقای شین تنها به اعلام این خبر اکتفا نمود و جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار نداد. گفته می‌شود که سامسونگ در این نسخه از گلکسی اس 4 برای پشتیبانی از این شبکه پیشرفته جدید، از چیپ‌ست های ساخت کوالکام استفاده کرده که هم قدرت بیشتری دارند و هم در مصرف انرژی بسیار به صرفه هستند.

سامسونگ همچنین در پی به دست گرفتن بازار شبکه‌های پیش‌رو در سراسر جهان به خصوص بخش شرقی آسیا می‌باشد. از سال 2010 که استفاده از شبکه‌های 4G LTE در بسیاری از کشورهای جهان رایج شد سامسونگ توانسته 30 درصد بر میزان فروش خود بیافزاید. این شرکت همچنین در نظر دارد تا در امر طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی نیز سهیم باشد و از آن طریق سود بیشتری به چنگ آورد.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...