R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ سلام دوستان نیاز به کمکتون دارم ، موضوع طرح نهایی من استودیو و مرکز آموزش انیمیشن سازی هست چند روز پیش رفتم برای کرکسیون ، استادم ازم خواست که استودیو انیمیشن رو تعریف کنم ، وقتی توضیح دادم گفت نه توضیح مکانیکی نمیخوام ، باید نسبت به موضوعت شناخت ذهنی و آگاهانه پیدا کرده باشی که تو نرسیدی ، هر موقع به این شناخت رسیدی با هم صحبت می کنیم . بیشتر یک توضیح مفهومی و فلسفی میخواد گفت این شناخت و آگاهی رو میتونی با مطالعه بدست بیاری که من متاسفانه یک کتاب انیمیشن مرتبط بیشتر نتونستم پیدا کنم هرچی هم فکر کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم ، شما میتونید کمکم کنید ؟ 26 لینک به دیدگاه
Mahsa.Gha 6571 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ یه جست و جو و تفکری بکنم در اولین فرصت برمیگردم. پست دادم نگی نامردی کرد و ج نداداااااااااااا منتظر باش. 9 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ یه جست و جو و تفکری بکنم در اولین فرصت برمیگردم. پست دادم نگی نامردی کرد و ج نداداااااااااااا منتظر باش. مرسی مهسا جونم نه بابا این چه حرفیه که میزنی 9 لینک به دیدگاه
Mina Yousefi 24161 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مینا جان میشه ذهنیت خودت از این مکان و یکم تشریح کنی؟خودت چی فکر میکنی در موردش؟ 8 لینک به دیدگاه
Bahram Sh مهمان اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ بذار من هم کمی فکر کنم ..از دوستم هم که انیمیشن کار کرده کمک فکری بگیرم .. تا عصر شاید با کمی اطلاعات برگردم... لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مینا جان میشه ذهنیت خودت از این مکان و یکم تشریح کنی؟خودت چی فکر میکنی در موردش؟ من بیشتر به ریز فضاها و ... فکر کرده بودم و اینکه قراره چه فضاهایی در این مکان داشته باشیم ولی استاد همچین تعریفی رو ازم نمیخواد بذار من هم کمی فکر کنم ..از دوستم هم که انیمیشن کار کرده کمک فکری بگیرم .. تا عصر شاید با کمی اطلاعات برگردم... ممنون ابراهیم جان استاد خیلی دوست داشت که خودم هم انیمیشن کار کنم ولی نمیتونم برم یاد بگیرم چون یادگیریش 2سال طول میکشه ، دوست داره موضوعی که انخاب میکنیم خودمون هم در اون زمینه تجربه داشته باشیم ، من خودم به خاطر علاقه ای که به نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن داشتم این موضوع رو انتخاب کردم 8 لینک به دیدگاه
Mahsa.Gha 6571 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ اولین قدم برای توصیف هر موضوعی این هست که اون موضوع رو به اجزاء تشکیل دهنده خودش تقسیم بکنی و هر جزء رو به طور جداگانه تعریفش کنی و مورد نقد قرار بدی و معنا و مفهومش رو درک کنی. موضوع تو هم موضوعی دو بخشیه. یکی استودیو که در اصل یک فضای کلیه که جزء فضاهای دیگه رو که در ارتباط با عبارت دومت هست در بر میگیره.استودیو مثل سایر فضاهای فیزیکی (مثل هتل ، بیمارستان ، خونه و...) دارای یک برنامه فیزیکیه که نیاز به توضیح نداره و هر معماری با توجه به خواسته های پروژه اش اون رو تعریف میکنه و شکل میده. اما موضوع اصلی تو انیمیشن و انیمیشن سازی هست... تو اول باید شناختی نسبت به انیمیشن داشته باشی. خواستگاهش چی هست ؟ چه تعاریفی داره ؟ ابداع کنندگان اون چه کسانی هستند؟ اصلا دلیل ایجاد همچین هنری چی هست و ....که مسلما تا الان این مراحلو پیش رفتی. بعد در قدم بعدی بتونی برای طرح خودت با توجه به جستارها و نتایجی که بدست آوردی به یک مبانی نظری برسی. و به نظر من اون چیزی که استادت از تو خواسته همین مبانی نظری هست که اصل مهمی در هر طرحیه. در پست بعدی سعی میکنم بتونم تا حدی این رابطه و پیوند بین عناوین موضوعت رو توضیح بدم. امیدوارم تااینجاش مفید بوده باشه. 11 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ آره دقیقا مهسا جان استادم همین مبانی نظری طرح رو ازم میخواد ، گفت فکر کن روز دفاع هست و یکی از داورها ازت پرسید که استودیو انیمیشن سازی چی هست ، چی جواب میدی ؟ باید جوابت جوری باشه که کسی که این موضوع رو نمیشناسه درک کاملی از کارت پیدا کنه 9 لینک به دیدگاه
faaarnaz 5345 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مینا جون من برات میگردم ببینم چیزی تو این زمینه پیدا میکنم که به دردت بخوره خودم یه سایتی هست بیشتر برای دانبال کردن انیمشینها می رم سراغش میدونم که ارتباط چندانی با چیزی که میخای نداره اما شاید یه ذهنیتی بهت بده که کارت جهت پیدا کنه فعلن یه نیگا به این بندار برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توی آرک دیلی هم یه همچین چیزیو یافتم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مینا جون من برات میگردم ببینم چیزی تو این زمینه پیدا میکنم که به دردت بخوره خودم یه سایتی هست بیشتر برای دانبال کردن انیمشینها می رم سراغش میدونم که ارتباط چندانی با چیزی که میخای نداره اما شاید یه ذهنیتی بهت بده که کارت جهت پیدا کنه فعلن یه نیگا به این بندار برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توی آرک دیلی هم یه همچین چیزیو یافتم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مرسی فرناز جان آره خودم هم 3 تا نمونه موردی پیدا کردم ، یکی استودیو پیکسار ، یکی همین استودیو سانتا مونیکا و یک موزه انیمیشن ، استاد گفت چی فهمیدی از این کارا ؟ ولی من ذهنیتم همش دنبال ریز فضا و ... بوده و به جنبه های دیگه اش فکر نکردم ، گفت اول باید بک شناخت و آگاهی کامل دست پیدا کنی بعد دنبال ریز فضا باشی ، هردوتاش برای شروع طراحی مهمه 10 لینک به دیدگاه
Brightness 762 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مینا جان موضوعت به نظرم برای پایان نامه کمی سنگین میاد .اینطور نیست؟ ولی موضوع جالبیه! دنیای انیمیشن خیلی بزرگه، برای اینکه بتونی یه طرح خوب ببندی،باید کاملا بهش آشنا باشی.چیزای زیادی برای ایده پردازی میتونی ازش در بیاری .مطمئناً از پسش بر میای. 5 لینک به دیدگاه
Mahsa.Gha 6571 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ هنر حركت بخشيدن به اشياي بيجان را انيميشن (Animation) گويند. انيميشن نوعي انگيزش هنري به حساب مي آيد كه خيلي پيش از صنعت فیلم شكل گرفت. "Pygmalion" از اسطوره هاي رومي و يوناني بود، مجسمه سازي كه پيكر زني را آنچنان هنرمندانه و باظرافت ساخت كه خود عاشق آن شد و از «ونوس» الهه زيبايي (ستاره زهره) تمنا مي كرد كه به آن جان ببخشد. «جين ديچ» يكي از انيماتورهاي معروف آمريكايي معتقد است: انيميشن را در اصطلاح "The Illusion of Life" به معني «توهم زندگي» نيز مي نامند. انيميشن يعني «خلق و آفرينش، ثبت نمودن و بازيابي فازهاي حركت مجزا و مستقل در كنار هم.» در انيميشن مي بايست حركتي در بعد زمان متوقف نشود چراكه براي حركت بخشيدن، انيميشن ساخته مي شود و به همين دليل زمان نقش به سزايي بازي مي كند. 8 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ یک کتاب دارم که انیمیشن رو خیلی زیبا توضیف کرده و حسش میکنی دنیایی که پر از موارد ضد و نقیض و مملو از وعده و وعیدها و جوایز فراوان و ثروت های بالقوه است . دنیایی که بر لبه تکنولوژی تکیه دارد؛ اما همچون نوزادی است که با سختی و مراقبت زیاد به دنیا آمده است . صنعتی که به طور شگفت انگیزی کوچک است اما کره زمین را در احاطه خود دارد . همچین تعاریفی از من میخواد 6 لینک به دیدگاه
Brightness 762 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مرسی فرناز جان آره خودم هم 3 تا نمونه موردی پیدا کردم ، یکی استودیو پیکسار ، یکی همین استودیو سانتا مونیکا و یک موزه انیمیشن ، استاد گفت چی فهمیدی از این کارا ؟ ولی من ذهنیتم همش دنبال ریز فضا و ... بوده و به جنبه های دیگه اش فکر نکردم ، گفت اول باید بک شناخت و آگاهی کامل دست پیدا کنی بعد دنبال ریز فضا باشی ، هردوتاش برای شروع طراحی مهمه مینا جان وقتی نمونه موردی بررسی میکنی،فقط به جنبه های کالبدی اثر نگاه نکن. مخصوصاً توی این نمونه های انیمیشن سازی . به نظرم اینا بلحاظ فضایی هم باید حرف زیادی برای مخاطبینشون داشته باشن. به دنبال اونا باش. 8 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مینا جان موضوعت به نظرم برای پایان نامه کمی سنگین میاد .اینطور نیست؟ ولی موضوع جالبیه! دنیای انیمیشن خیلی بزرگه، برای اینکه بتونی یه طرح خوب ببندی،باید کاملا بهش آشنا باشی.چیزای زیادی برای ایده پردازی میتونی ازش در بیاری .مطمئناً از پسش بر میای. آره به نظر خودم هم سنگینه ولی به خاطر علاقه این موضوع رو انتخاب کردم ، نمونه موردی هاش هم خیلی کمه ، در ایران که اصلا نیست ، مثلا یک آپارتمان رو اجاره کردن و پارتیشن بندی کردن و چند نفر دارن به اسم استودیو اونجا کار میکنن آره من کمی در موردش مطالعات داشتم ، فضاهاش رو کاملا درک میکنم ، چون تری دی مکس کار میکنم میتونم با فضاهای استودیو ارتباط برقرار کنم . از همین الان فکرم درگیر کانسپت هم هست ، چون کارم یک کار فرمال هم محسوب میشه و حجم خیلی مهمه و باید گویایی موضوعم باشه 8 لینک به دیدگاه
Brightness 762 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ آره به نظر خودم هم سنگینه ولی به خاطر علاقه این موضوع رو انتخاب کردم ، نمونه موردی هاش هم خیلی کمه ، در ایران که اصلا نیست ، مثلا یک آپارتمان رو اجاره کردن و پارتیشن بندی کردن و چند نفر دارن به اسم استودیو اونجا کار میکنن آره من کمی در موردش مطالعات داشتم ، فضاهاش رو کاملا درک میکنم ، چون تری دی مکس کار میکنم میتونم با فضاهای استودیو ارتباط برقرار کنم . از همین الان فکرم درگیر کانسپت هم هست ، چون کارم یک کار فرمال هم محسوب میشه و حجم خیلی مهمه و باید گویایی موضوعم باشه خیلی خوبه که دنبال کانسپت بین مطالعاتت باشی. اینکه از تکنولوژی های روز هم توی طرحت استفاده کنی، چیز خوبیه! یکی از دوستان که مدیا تک برداشته بود،سر دفاع ازش همین سوال و پرسیدن . با توجه به سروکار داشتن با دنیای تکنولوژی که روز به زور پیشرفت میکنه، خوبه که به این مورد هم نظر داشته باشی. 6 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ خیلی خوبه که دنبال کانسپت بین مطالعاتت باشی. اینکه از تکنولوژی های روز هم توی طرحت استفاده کنی، چیز خوبیه! یکی از دوستان که مدیا تک برداشته بود،سر دفاع ازش همین سوال و پرسیدن . با توجه به سروکار داشتن با دنیای تکنولوژی که روز به زور پیشرفت میکنه، خوبه که به این مورد هم نظر داشته باشی. مثلا این تکنولوژی چه جوری در طرحم استفاده کنم ؟ خودم این جمله رو که خودندم : دنیایی که بر لبه تکنولوژی تکیه دارد؛ اما همچون نوزادی است که با سختی و مراقبت زیاد به دنیا آمده است . به نطرم جالب اومد ولی اینکه چه جوری تبدیل به حجم و اینا بشه سخته 6 لینک به دیدگاه
Brightness 762 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ مثلا این تکنولوژی چه جوری در طرحم استفاده کنم ؟ خودم این جمله رو که خودندم : دنیایی که بر لبه تکنولوژی تکیه دارد؛ اما همچون نوزادی است که با سختی و مراقبت زیاد به دنیا آمده است . به نطرم جالب اومد ولی اینکه چه جوری تبدیل به حجم و اینا بشه سخته برای انیمشین سازی از فناوری های نو استفاده میشه. درست؟حالا شما چطور میتونی این به روز بودن دنیای فناوری رو نشون بدی؟ مثلا توی سیستم ساختمانیت از چیزای جدید و نو استفاده کن . یه ایده که الان به ذهنم میرسه برای ایده پردازی، اینه که کانسپتت حرکت باشه . 6 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ اینم از حجم نمونه موردی ها : پیکسار : استودیو سانتا مونیکا : موزه انیمیشن : استودیو والت دیزنی : 7 لینک به دیدگاه
Brightness 762 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 تیر، ۱۳۹۲ ممنون از نمونه موردی ها. من یعنی عاشق این موزه ی انیمشینم آ. عکسای داخلی شو دیدی؟ خیلی جالب طراحی شده 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده