رفتن به مطلب

مجوز واردات خودرو برای افراد خاص


Mr.101

ارسال های توصیه شده

همان طور که احتمالاً شما هم خبردار شده اید، بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، علاوه بر پاداش نقدی 50 میلیون تومانی به بازیکنان و اعضای این تیم، حواله واردات یک دستگاه خودرو خارج از شمول مقررات ناظر بر واردات خودرو نیز هدیه شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ل

امبورگینی می تواند مورد توجه فوتبالیستها قرار گیرد

 

 

گفته می شود که با توجه به امکان واردات هر گونه خودرو بدون در نظر گرفتن مقررات یاد شده، که می تواند طیفی از خودروهای گران قیمت نظیر فراری، رولزرویس، لامبورگینی و از این قبیل را شامل شود، سودی میلیاردی به فوتبالیستها خواهد رسید.

اما پرسشی که مطرح می شود، این است که چرا سایر افتخارات وطنمان از چنین بذل توجهی باید بی نصیب بمانند؟ چرا مخترعان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه، قهرمانان ورزشی و نخبه های علمی، پزشکان متخصص، کارآفرینان، سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور و حتی کارگران و معلمان نمونه، لااقل از پرداخت عوارض 45 درصدی خودروهای با حجم موتور کم و مصرف سوخت پایین برای استفاده شخصی خود مستثنی نمی شوند؟

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

یک خودروی متوسط با تعرفه پایین برای نخبگان جامعه

 

 

آیا این گونه نمی توان تشویقی عادلانه تر برای نخبگان کشور در نظر گرفت؟ در این صورت این فرصت برای برگزیدگان کشور نیز برای بهره بردن از حداقل یک خودروی نسبتاً شایسته و مدرن روز جهان هم فراهم خواهد آمد و در عین حال بار گرانی از نظیر هزینه و کاهش درآمد بر دوش دولت نخواهد گذاشت. آیا نخبگان ما شایسته این نیستند که از نعمت سواری یک خودروی ایمن و روز بدون پرداخت هزینه گزاف به دلالان و واردکنندگان و گمرک برخوردار شوند؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...