رفتن به مطلب

عبداللهيان: «578 روز انتظار» را درباره عمليات بيت‌المقدس مي‌سازم


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

عبداللهيان: «578 روز انتظار» را درباره عمليات بيت‌المقدس مي‌سازم:icon_gol::icon_gol:

خبرگزاري فارس: در پي صدور پروانه ساخت، پيش توليد فيلم سينمايي «578 روز انتظار» اولين ساخته بلند سينمايي احمد عبداللهيان درباره عمليات بيت‌المقدس و فتح خرمشهر نيمه دوم ارديبهشت ماه آغاز مي‌شود.

 

A0748235.jpg

 

احمد عبداللهيان در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس گفت: فيلم «578 روز انتظار» در رابطه با عمليات بزرگ بيت‌المقدس و فتح خرمشهر است كه در آن قبل و زمان آزادسازي را به تصوير خواهيم كشيد و قصد داريم از نيمه دوم ارديبهشت ماه پيش توليد را به صورت جدي آغاز كنيم.

 

وي ادامه داد: تحقيق و نگارش فيلمنامه توسط فتانه توفيقي به همراه خودم حدود سه سال به طول انجاميد و بازنويسي نهايي آن در كارگاهي متشكل از شش نفر از نويسندگان در حال انجام است.

عبداللهيان در ادامه افزود: قصد داشتم «دختران جنگ» را كه به صورت ويدئويي ساختم، به عنوان اولين فيلم بلند سينمايي‌ام جلوي دوربين ببرم كه متاسفانه امكانات مالي لازم فراهم نشد و آن فيلم را 90 دقيقه‌اي ساختم.

وي درباره داستان فيلم گفت: قصه فيلم داستان دو خانواده و دو زن و مرد را كه به گونه‌اي با هم مرتبط هستند، روايت مي‌كند و كل داستان در خوزستان اتفاق مي‌افتد. اميدواريم با مساعدت و همكاري نهادهاي خوزستان بتوانيم هرچه سريع‌تر كار را جلوي دوربين ببريم.

عبداللهيان كه با ساخت فيلم‌هاي كوتاه بسياري در انجمن سينماي جوان كار را خود را آغاز كرد، قصد دارد از بازيگران حرفه‌اي سينما براي ساخت فيلم بهره ببرد.

تاكنون حضور احمد عبداللهيان (كارگردان)، فتانه توفيقي (نويسنده)، هادي مشكوة (تهيه كننده) و مجتبي عربي (جانشين توليد) مشخص شده است.

فيلم‌هاي كوتاه 16 ميلي‌متري بت شكن، روز حساب، غدير، پيشاني بند، انگشتر، ديدار با جان‌نثاران خميني(ره) و فيلم‌هاي كوتاه ويدئويي ضرب، سقاخانه همچنين فيلم مستند بلند 90 دقيقه‌اي شيخ كليني و فيلم‌هايي ويدئويي دختر گلفروش و دختران جنگ از آثار احمد عبداللهيان به شمار مي‌آيند.

گفتني است نام اين فيلم «578 روز انتظار» است كه در خبر روز گذشته معاونت سينمايي به اشتباه «587 روز انتظار» درج شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...