رفتن به مطلب

نگاهی به رکس های شرکت سامسونگ


ارسال های توصیه شده

بدون شک اسمارت فون های سطح بالا و بخصوص پرچمدارهای شرکت های مطرح در بخش تولید اسمارت فون در دنیا بیشترین توجهات را به خود جلب می کنند، اسمارت فون هایی که علاوه بر داشتن طراحی قابل قبول و مشخصات سخت افزاری وسوسه کننده، هر کاربری را علاقمند به خرید خود می کنند، اما سئوال اینجاست که همه کاربران، علاقمندان و مردم بودجه کافی برای خرید اسمارت فون های سطح بالای بازار را دارند؟

 

جواب منفی است. قطعا همه مردم و علاقمندان با توجه به قیمت بالای این دستگاهها توان خرید آنها را ندارند و حتی بعضی از کاربران حتی اگر از نظر بودجه مشکلی نداشته باشند، باز هم بدلیل عدم نیاز خود به این نوع دستگاهها، از خرید آنها منصرف می شوند. اینجاست که بحث تلفن های همراه هوشمند سطح متوسط وسطح پایین و حتی گوشی های معمولی مطرح می شود. درست است که اسمارت فون های سطح متوسط و پایین مشخصات سخت افزاری دستگاههای سطح بالا را ندارند، اما می توانند بسیاری از کارها و امکاناتی که این اسمارت فون ها ارائه می دهند را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

در ادامه با سه محصول شرکت سامسونگ آشنا می شوید که می تواند گزینه ای مناسب برای خرید باشد، مخصوصا اگر کاربر بودجه لازم برای خرید اسمارت فون های سطح بالا را نداشته باشد. به نظر می رسد که سامسونگ علاوه بر توجه به کاربرانی که از پرچمدارهای این شرکت استفاده می کنند، نگاه ویژه ای هم به کاربران استفاده کننده از محصولات سطح متوسط و پایین و گوشی های معمولی خود دارد.

 

S5220R – REX 80

REX80-00_GT-S5220R_Front_blue_Standard_Online.png

 

 

یک گوشی ساده با امکانات جدید وهوشمند که دارای صفحه نمایش ۳ اینچی TFT با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل، دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال، باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت (زمان مکالمه تا ۱۴ ساعت)، حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی با یک اسلات مایکرواس دی، وای فای و پورت microUSB v2.0 است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به منوی تمام فارسی، تماس مجازی، حسگر مجاورت، بلوتوث ۳.۰ و رابط کاربری جدید UX اشاره نمود.

 

C3312R – REX60

C3312R_REX60.jpg

 

 

یک گوشی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت بصورت همزمان با امکان پشت خطی که در بخش ارتباطی دارای بلوتوث ۳.۰، جی پی ار اس و پورت micro USBv2.0 می باشد. صفحه نمایش ۲.۸ اینچی TFT، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی به همراه یک اسلات مایکرواس دی و سنسور مجاورت از دیگر مشخصات آن می باشد.

 

S5222R – REX 80

REX80-00_GT-S5222.png

 

 

یک گوشی ساده با امکانات جدید و پشتیبانی از دو سیم کارت بصورت همزمان که از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۳.۰ اینچی TFT با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰، دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی، باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت، پورت microUSB، وای فای، حسگر مجاورت، رابط کاربری جدید UX و ۲۰ مگابایت حافظه داخلی با یک اسلات مایکرواس دی اشاره نمود.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...