رفتن به مطلب

تسلط اندروید و سامسونگ در بازار اروپا، اپل درحال از دست دادن سهم خود


ارسال های توصیه شده

سیستم عامل اندروید در حال پیشرفتی سریع در اروپا غربی است، درحالیکه iOS اپل در حال از دست دادن سهم خود در بازار این قاره است، این درحالیست که سایر پلتفرم ها هم هنوز با این سیستم عامل قدرتمند فاصله دارند. این اطلاعاتی است که IDC در آخرین گزارش خود از وضعیت بازار منتشر نموده است.

 

اندروید در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳، سهمی ۶۹ درصدی از بازار اسمارت فون ها را در اختیار دارد. سهم آنها نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. آنها در سال گذشته و در همین دوره سهمی ۵۵ درصدی از بازار را در اختیار داشته اند. سهم آیفون اپل نیز به ۲۰ درصد از بازار رسیده در حالیکه سال گذشته سهم آنها ۲۵ درصد بوده است. ویندوز فون رتبه سوم را در اختیار دارد. آنها سهم خود را از ۴ درصد در سال ۲۰۱۲ به ۶ درصد در این دوره رسانده اند.

125.jpg

214.jpg

در بخش کمپانی های تولید کننده، طبق معمول سامسونگ با فروش ۱۹.۹ میلیون اسمارت فون و گوشی معمولی در این دوره پیشتاز است. این مقدار یعنی سهمی ۴۶ درصدی از بازار که رقمی خیره کننده می باشد. آیفون با سهمی ۱۴ درصدی و ۶.۲ میلیون دستگاه در رتبه دوم و نوکیا با فروش ۶.۱ میلیون اسمارت فون و گوشی در رتبه سوم قرار دارد. البته در بخش اسمارت فون ها نیز سامسونگ و اپل همچنان پیشتاز می باشند.

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...