رفتن به مطلب

گلکسی اس ۴ نسخه lte-a رسما معرفی شد


ارسال های توصیه شده

%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-4-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-LTE-A-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF.jpg

کمتر از یک روز بعد از اینکه تصاویر آنباکسینگ Galaxy S4 LTE-A منتشر شد، این اسمارت فون که با مدل SHV-E330S شناخته می شود در کره جنوبی معرفی شد. این اولین اسمارت فون می باشد که به سرعت شبکه ۱۵۰Mbps برروی LTE-A رسیده است.

 

این نسخه از اسمارت فون گلکسی اس ۴ در دو رنگ قرمز و آبی در دسترس قرار می گیرد و طراحی آن شبیه به نسخه بین المللی است. ابعاد ۱۳۶.۶ در ۶۹.۸ در ۷.۹ میلیمتر و وزنش ۱۳۱ گرم می باشد. مهمترین تفاوت بین این نسخه و نسخه بین المللی اس ۴ در پردازنده آنهاست. همانطور که میدانید در این نسخه از پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ استفاده شده است.

 

صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p سوپرآمولد، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی و IR port از دیگر مشخصات این دستگاه است. براساس اطلاعات بدست آمده، قیمت این نسخه بالاتر از نسخه بین المللی اس ۴ است، همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این نسخه در سایر کشورها منتشر نشده است.

3.jpg

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...