رفتن به مطلب

برنامه های مشابهات قطعات الکترونیک تحت ویندوز


ارسال های توصیه شده

برای تمامی قطعات الکترونیک ، اسنادی در فرمت pdf یا ورد ( یا انواع دیگر فایل متنی ) وجود دارد که در آنها به تشریح عمل کرد قطعه و نقش پایه های آن پرداخته شده است ، به این اسناد datasheet ( دیتا شیت ) یا برگه ی اطلاعاتی قطعه گفته میشود . ما میتواینم فایل های دیتاشیت را با جستوجو کردن نام قطعه در سایت های همچون alldatasheet.com ‌، datasheetcatalog.com ، datasheetarchive.com و… بیابیم . برای پیدا کردن دیتا شیت هر قطعه باید بعد از وصل شدن به اینترنت و باز کردن یکی از سایت های فوق ، دیتاشیت قطعه را با توجه به نام یا کاربرد آن پیدا کنیم .

برای رفع مشکل فوق گروه ECA M.Bergler اقدام به جمع آوری اطلاعات تمامی قطعات الکترونیک و انتشار آنها در یک نرم افزار تحت ویندوز نموده است . نام این مجموعه Eca Vrt Dvd است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار و دانلود آخرین ورژن ادامه ی مطلب را بخوانید .

Eca Vrt Dvd یک بانک اطلاعاتی عظیم از قطعات الکترونیک است که در آن اطلاعات اصلی بیش از ۳۰۰ هزار قطعه ی الکترونیک وجود دارد :

بیش از ۹۵٫۰۰۰ دیود

بیش از ۶۵٫۰۰۰ فت

بیش از ۱۳۵۰۰۰ ترانزیستور

بیش از ۱۸۰۰۰ تریستور

بیش از ۱۳۰۰۰۰ آی سی

کار با نرم افزار Eca Vrt Dvd بسیار ساده است ، برای دست یابی به اطلاعات یک قطعه کافی است نرم افزار را اجرا کرده و با کلیک کردن بر روی علامت جستوجو ( ذره بین ) وارد بخش جستجوی نرم افزار شوید ، در داخل نرم افزار کلیه قطعات به ترتیب حروف الفبا ، نام سازنده ، نوع بسته بندی و… میتوانند دسته بندی شوند .

در بخش جستو جوی میتوانید اطلاعات قطعه ی خود را با وارد کردن یکی از مشخصات نام قطعه یا کارخانه ی سازنده ی قطعه ، یا نوع بسته بندی قطعه یا … جستجو کنید .

بعد از اتمام جستوجو نرم افزار کلیه نتایج مشابه با اطلاعات وارد شده در بخش قبلی را به شما نمایش می دهد :بعد از یافتن قطعه ی مورد نظر میتوانید اطلاعات آن را چاپ کرده یا در فرمت pdf ذخیره کنید .

 

دانلود کنید :

همکون ورژن 2009 این نرم افزار با حجم ۱۶۲۵ مگابایت برای دانلود در دسترس شما قرار دارد ، شما میتوانید این نرم افزار را از لینک زیر دانلود نمایید .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...
سلام

4shared نیاز به owner permission داره!

لینکهای mediafire هم درونش نسخه 2009 نرمافزار هست و نه 2011

آیا درون 4shared هم 2009 هست؟

متناقض هستند!

برنامه 4sharedرو من با هاش کار نکردم و فکر کنم که لینکشم خراب باشه

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...
  • 4 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...