رفتن به مطلب

رکود فروش خودرو در اروپا


Mr.101

ارسال های توصیه شده

می 2013 بدترین ماه فروش خودرو در اروپا طی بیست سال اخیر بوده است. 1,042,742 عددی بود که ACEA (انجمن سازندگان خودرو در اروپا) برای میزان فروش خودرو در ماه می امسال منتشر کرد. بر اساس این آمار، در ماه می امسال بیست و هفت کشور عضو اتحادیه اروپا شاهد کمترین میزان فروش خودرو در بیست سال اخیر بوده اند. ماهی که در آن تولید کنندگان فرانسوی و فورد ضربات سنگینی از وضعیت بازار متحمل شدند و JLR (جگوار – لند روور) و مرسدس بنز به زحمت در مقابل روند ایستادگی کردند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مرسدس بنز با تنوع محصولات همچنان محبوب خریداران

 

 

آمارهای بیشتری که ACEA منتشر کرده است نشان می دهند متوسط فروش در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از 6.8 درصد که کمترین میزان فروش در بیست سال اخیر بوده، سقوط کرده است. بازار ایتالیا با تجربه میزان فروش کمتر از 11.3 درصد و بازار فرانسه با میزان فروش کمتر از 11.9 درصد وضعیتی بحرانی را تجربه کرده اند. در این میان تنها بازارِ مثبت، در اختیار بریتانیا بود که از درصد فروش 9.3 افت نکرد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

سقوط لکسوس و خیزش داچیا در بازار فروش اروپا

 

 

در این میان برخی از سازندگان خودرو ازجمله تولیدکنندگان فرانسوی و فورد به علت همزمانی سقوط میزان فروش برخی از خودروهایشان که در اثر تغییر نسل گریبانشان را گرفته بود با وضعیت بد بازارِ اروپا طعم تلخ سقوط چند درصدی فروش را چشیدند. حتی برندهای معتبری چون BMW و آئودی نیز با افت میزان فروش که در بعضی موارد حتی به کاهش 2.5 درصدی نیز منجر می شد، روبرو شدند؛ و از همه بحث برانگیزتر، افت ده درصدی میزان فروشِ کمپانی سوئدی ولوو و افت 17 درصدی فروشِ سیتروئن می باشد که برای این کمپانی ها می تواند بسیار نگران کننده باشد.

مرسدس بنز و جگوار در اروپا تنها برندهایی بوده اند که افت نداشته اند که بدون تردید مرسدس بنز با ارائه خودروی جدید کلاس A و جگوار با فروش خودروی ورزشیِ نوع F توانستند در مقابل این بحران موقت دوام بیاورند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...