رفتن به مطلب

پیشنهاد ازدواج


ارسال های توصیه شده

1- اگه مثلا یکی از همکلاسی هاتون خیلی محترمانه بهتون پیشنهاد ازدواج بده درصورتی که شما زیاد نمیشناسینش چه عکس العملی دارید؟(لطفا خانم ها جواب بدن)

2- برای انتخاب همسر چه ملاک هایی دارید؟

لینک به دیدگاه
1- اگه مثلا یکی از همکلاسی هاتون خیلی محترمانه بهتون پیشنهاد ازدواج بده درصورتی که شما زیاد نمیشناسینش چه عکس العملی دارید؟(لطفا خانم ها جواب بدن)

2- برای انتخاب همسر چه ملاک هایی دارید؟

 

اول ازشون وقت میخوام یه فکر کلی بکنم و ببینم اصلا قصد ازدواج دارم یا نه و نسبت به شناخت کمی که از ایشون دارم ایشونو چه جور آدمی میدونم و از نظر یه انسان چه احساسی به ایشون دارم (بدم میاد،خوشم میاد و یا احساسی ندارم)

 

بعد اگه نتیجه ی اینا مساعد بودن بهشون میگم که چون شناختی نسبت به ایشون ندارم باید با رفتار و اخلاق و عقاید هم آشنا بشیم البته در چهارچوب خانواده و این طور که یکی از افراد خانوادم بدونن و در جریان امور باشن مرحله به مرحله جوری که اگه به مشکلی برخوردم بتونم ازشون کمک بخوام و ایشون کاملا از همه چیز اطلاع داشته باشن.

 

بعد هم با ملاقاتهایی که بهتره کسی همراهمون باشن یا جاهایی باشیم که اگه کسی از این ملاقاتها آگاه شد فکری نکنن (برای کسایی که این مسائل براشون مهمه) و صحبتهایی که اول اصلا احساسات توشون دخالت ندارن شناختی نسبت به ایشون پیدا میکنم.

 

بعد از این که با یه ارزیابی کلی متوجه شدم از نظر عقلی این ازدواج درسته به سراغ احساسم میرم و اگه ببینم که واقعا هیچ احساسی به ایشون نمیتونم داشته باشم این رابطه رو قطع میکنم اما اگه ببینم احساس خوبی دارم (لازم نیست شدید باشه) اجازه میدم که این پیشنهاد در سطح خانواده ها با رسوم معمول مطرح بشه و بعد از معاشرتهای خانوادگی در اخر نتیجه گیری میکنم.

 

به نظرم راه درستیه چون اول با عقل بررسی میکنم اون فردو و بعد هم احساسمو در نظر گرفتم پس از همه نظر این ازدواج میتونه درست باشه.

 

من که نتیجه ی خوبی از این روش گرفتم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...