رفتن به مطلب

چند خبر جدید از هنرمندان سینمایی


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

چند خبر جدید از هنرمندان سینمایی ... :icon_gol::icon_gol: 59798.jpg

 

زیگزاگ» درباره جوانی به نام «بیژن» می باشد که در بنگاه معاملات ملکی کار می کند، اما به سبب مسئله ای راهی زندان می شود. وی به مرخصی می رود اما ...

داوود رشیدی تئاتر را انتخاب کرد

داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اوایل تیرماه امسال ،نمایش «منهای دو» را، در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می برد. قرار است رشیدی به زودی با انتخاب بازیگران مورد نظرش، تمرین های این نمایش را آغاز کند. وی قصد داشت سال گذشته این نمایش را به صحنه ببرد. اما چون نتوانست در زمان مشخص شده با بازیگران مورد نظرش هماهنگ کند، اجرای این نمایش به زمان دیگری موکول شد. نمایش «منهای دو»، نوشته «دنیس تریت» نویسنده فرانسوی است. داستان این نمایش درباره دو بیمار است که در بیمارستان بستری هستند. یکی از آن ها یک هفته و دیگری دو هفته فرصت زنده ماندن دارند. آن ها از بیمارستان می گریزند و به تجربیاتی متفاوت دست می یابند. داوود رشیدی که پیش از این در عرصه نمایش فعالیت داشته است، با بازی در نقش «مفتش شش انگشتی» مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» زنده یاد علی حاتمی، نقطه عطف کارنامه بازیگری خویش را رقم زده است. وی که در چند سال اخیر در عرصه بازیگری سینما کم کار شده، به ایفای نقش در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی مشغول است.

 

مهتاج نجومی و افشای راز پیرمردها

مهتاج نجومی که این سال ها بیشتر درگیر ایفای نقش در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی است، اواخر اردیبهشت ماه در فیلم تلویزیونی «راز پیرمردها»، جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم که کارگردانی آن را «منوچهر صفرخانی» به عهده دارد، مضمونی طنز دارد و درباره مسائل اجتماعی می باشد. داستان این فیلم که در تهران و شمال می گذرد، درباره عده ای پیرمرد و پیرزن یک آسایشگاه سالمندان است که با ورود یک گروه تلویزیونی برای تهیه گزارش از آن جا، آرامش شان به هم می خورد.به جز مهتاج نجومی، دیگر بازیگرانی چون مجید مشیری، خشایار راد، کاظم افرندنیا، فرحناز منافی ظاهر، سعید پیردوست، محمد فیلی، علی ابوالحسنی، هما خاکپاش، سودابه گرجستانی، گیتی معینی، سیامک اشعریون، محمدرضا نجفی و ساجده عبدی، در این فیلم ایفای نقش خواهند داشت. مهتاج نجومی در فیلم «بوی کافور، عطر یاس» بازی روان و باورپذیری از خود به نمایش گذاشت.

 

سامیه لک از خانه بی پرنده می گوید

سامیه لک بازی در مجموعه تلویزیونی «خانه بی پرنده» را به پایان رساند. این سریال به کارگردانی «کاظم معصومی» و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی در نوبت پخش قرار دارد. فیلم نامه این مجموعه ۲۶ قسمتی را «شعله شریعتی» نوشته است. به جز «سامیه لک»، بازیگرانی چون محمد حاتمی، پیام اسکندری، ساقی زینتی، مالک سراج، کسری ذوالفقاری، سارا نازپرور، آفرین سواحلی، زهره کیانفر، شهروز ابراهیمی، کاظم افرندنیا، محمد ابهری، صدرالدین حجازی، جعفر دهقان، ماهرخ شریفی، سوگل تهماسبی، کامران فیوضات، حمیدرضا مرادی، مینا نوروزی و روناک یونسی، در «خانه بی پرنده» بازی دارند. داستان این سریال درباره دختری است که در زمان جنگ تحمیلی مفقود می شود. والدین وی که سال هاست در جست وجوی او هستند، پس از ۲۷ سال او را می یابند. با ورود وی زندگی این زوج سالمند دگرگون می شود. «سامیه لک» با بازی در سریال «مرگ تدریجی یک رویا»، به کارگردانی فریدون جیرانی به چهره ای نام آشنا برای مخاطبان تلویزیون بدل شد.

 

مجید مظفری پرونده زیگزاگ را بست

مجید مظفری بازی در فیلم سینمایی «زیگزاگ» نخستین ساخته «مجید توکلی» را به پایان رساند. این فیلم که مرحله تدوین را توسط «بهزاد مصلح» پشت سر گذاشته، هم اکنون مرحله صداگذاری آن توسط «ایرج شهزادی» آغاز شده است. «زیگزاگ» که اواسط اردیبهشت آماده نمایش می شود، مضمونی اجتماعی دارد. داستان این فیلم، درباره جوانی به نام «بیژن» می باشد که در بنگاه معاملات ملکی کار می کند، اما به سبب مسئله ای راهی زندان می شود. وی به مرخصی می رود اما پس از پایان مرخصی، دیگر او را به زندان راه نمی دهند. به جز مجید مظفری بازیگران دیگری چون علی اوسیوند، امیرحسین رستمی، لیندا کیانی، رامین راستاد، شهره سلطانی، بهرنگ علوی، خسرو شهریاری و پرستو صالحی در «زیگزاگ» ایفای نقش کرده اند. مجید مظفری که بازی در فیلم هایی چون «مسافران»، «سگ کشی»، «وقتی همه خوابیم» و «تقاطع» را در کارنامه بازیگری اش دارد، علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی نیز به فعالیت مشغول است.وی در سال های اخیر، کمتر در عرصه سینما به ایفای نقش پرداخته و بیشتر سرگرم بازی در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی است. وی در فیلم «سگ کشی» بهرام بیضایی، نقش آفرینی متفاوتی را ارائه داد که مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...