رفتن به مطلب

ارائه پاسخ از سوی شما - در خصوص شبکه های حسگر بیسیم


Rose6

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

فرض کنید از یک شبکه حسگر بیسیم جهت مانیتور کردن یک کارخانه حساس استفاده میکنیم برای این منظور بر روی هر دستگاه موجود در کارخانه یک سنسور قرارگرفته است که باتوجه به عملکرد دستگاه درصورت بروز مشکل ،هشداری به یکی بخش کنترل مرکزی ارسال میکند .از انجایی که دستگاههای موجود در کارخانه با هم در ارتباط هستند ،بروز مشکل در یک دستگاه منجر به تولید هشدار در تعداد دیگری از دستگاه ها نیز خواهد شد و این مسئله باعث میشود که در برخی مواقع در بخش کنترل با حجم زیادی از هشدارها مواجه شویم .راهکار پیشنهادی برای کاهش حجم هشدارهای تولیدشده؟

ویا تشخیص هشدارهای با اهمیت بیان کنید

 

 

_________________________________

 

پاسخ شما در باره این مساله چیست ؟؟؟؟؟؟؟

  • Like 1
×
×
  • اضافه کردن...