ALIREZA_2010 113 ارسال شده در 8 شهریور، 2013 سلام دوستان من انسیس 13 رو نصب کردم طق آموزش ها وقتی به مسیر می روم اصلاً گزینه 2D spar 1 نیست. خرپای هم دو بعدی است. مشکل از کجاست؟ خیلی گیرم http://www.noandishaan.com/upload/images/ofxsqor0b3fecw6jc6fu.jpg 1
ارسال های توصیه شده