* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 4 شهریور، 2013 بسیار عالی ،کار خوبی شده ،خسته نباشد فقط توجه کردم یه اشکالات کوچیکی مثل نورگیری بعضی کلاسا یا در ورودی کلاساداشت ؛ولی در کل خیلی خوب شده :) یه سوال اقلیم رشته ؟
saman 7 8787 مالک ارسال شده در 4 شهریور، 2013 مرسی. اره اقلیم رشته.موافقم دراش معمولین باید 45 درجه میبودن و به بیرون باز میشدن بخاطر امنیت ورودیشم موافقم اون فضای مکس لازمو نداره مستقیم وارد لابی میشه در کل ممنونم 4
ارسال های توصیه شده