مهندس.. 189 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 یکی از بهترین عکسایی که این روزا توی روزنامه های ایران دیدم، این عکس روزنامه ابتکار بود. چه نقدی به این عکس دارین؟ 2
mvakili 2726 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 نقد نکنیم برای انجمن بهتره میان جممون میکنن حوصله نداریم الان برو بچ فتا منتظرن چیزی بگی که انجمن فیـلتر کنن 1
مهندس.. 189 سازنده ارسال شده در 27 مرداد، 2013 نقد نکنیم برای انجمن بهتره میان جممون میکنن حوصله نداریم الان برو بچ فتا منتظرن چیزی بگی که انجمن فیـلتر کنن دیگه تا این حد هم سخت نگیری نیست. روزنامه چاپ داخل هست. 1
mvakili 2726 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 بالاخره ما که نمی خواهیم از لحاظ تکنیکی عکس نقد کنیم. بحث میشه اسم چهار نفر میاد دعوا میشه بعدش هم اون اتفاقی که نباید میفته 1
مهندس.. 189 سازنده ارسال شده در 27 مرداد، 2013 بالاخره ما که نمی خواهیم از لحاظ تکنیکی عکس نقد کنیم. بحث میشه اسم چهار نفر میاد دعوا میشه بعدش هم اون اتفاقی که نباید میفته چرا از نظر تکنیکی نقدش کنین. چرا نمای از پشت ؟ یعنی رفت که رفت؟ 1
mvakili 2726 ارسال شده در 27 مرداد، 2013 مصداق این کلمه است که دیگه با همتون قهرم اما خوب من که اصلا فکر نمیکردم ایشون رد صلاحیت بشن 1
ارسالهای توصیه شده