رفتن به مطلب

به‌سازي خدمات گوگل براي شركت‌هاي محلي


afa

ارسال های توصیه شده

گوگل با تغيير نام سرويس Local Business به Google Places شركت‌هاي محلي را ترغيب مي‌كند از اين شركت براي مخاطب قرار دادن مشتريانشان استفاده كنند.

 

صفحات Place، صفحات وبي هستند كه هنگام جست‌وجوي كاربر براي شركت‌هاي محلي در Google Maps و Google.com ظاهر مي‌شوند و گزينه اطلاعات بيش‌تر را نمايش مي‌دهند.

شركت‌هاي محلي از طريق اين سرويس مي‌توانند اطلاعات مربوط به كالاها و خدماتشان را به‌صورت رايگان افزوده و ويرايش كنند كه مصرف‌كنندگان در صفحات Place مشاهده مي‌كنند.

غول جست‌وجو اميدوار است سرويس جديد با امكانات قوي‌تر شركت‌هاي بيش‌تري را به استفاده از گوگل براي تبليغ خدماتشان جلب كند.

شركت‌ها با قابليت مشخص كردن منطقه خدماتشان به مشتريان امكان مي‌دهند شركت‌هايي را كه به آن‌ها خدمات مي‌دهند، به طور دقيق پيدا كنند؛ به‌علاوه شركت‌هاي مستقر در خانه كه مايل نيستند نشاني محل زندگي آن‌ها به‌صورت عمومي منتشر شود مي‌توانند درصورت تمايل آن را از فهرست پنهان كنند.

گوگل در برخي از شهرها تصاوير داخلي از شركت‌ها را نيز علاوه بر فضاي بيروني آن‌ها عرضه مي‌كند و اعلام كرده در حالي كه دارندگان شركت‌ها خود نيز مي‌توانند اين كار را انجام دهند اما عكاسان گوگل با لنزهاي مخصوصي كه ممكن است خود اين شركت‌ها فاقد آن‌ها باشند، به محل آن‌ها مراجعه و تصاويري را از نماهاي داخلي تهيه مي‌كنند.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...