رفتن به مطلب

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی جنگلداری با عنوان تهیه طرح جنگلداري بخش "گرازبن" جنگل آموزشي و پژوهشي خيرود نوشهر


Ghasem Zare

ارسال های توصیه شده

پایان نامه دوره کارشناسی رشته مهندسی منابع طبیعی-جنگلداری برای دانلود تقدیم میشود.

 

موضوع: طرح جنگلداري بخش گرازبن جنگل آموزشي و پژوهشي خيرود نوشهر

پايان نامه کارشناسي جهت اخذ مدرک مهندسي منابع طبيعي (جنگلداري)

 

 

استاد راهنما : دکتر جهانگير فقهي

 

 

تهيه کنندگان :

ورودی 84 جنگلداری

 

سال انجام:تابستان 1386

 

 

پيشگفتار:

در صورتي مي‌توان از جنگل بهره‌برداري نمود كه براي آن جنگل طرح جنگلداري كه به تصويب سازمان جنگلباني رسيده باشد تهيه شده باشد منظور از طرح جنگلداري تهيه نقشه و تعيين مقدار چوب موجود در آن و مقدار نمو ساليانه جنگل و تعيين كليه اقدامات و اصلاحاتي كه بايد در هر يك از قطعات آن جنگل صورت گيرد. (بند 1 تبصره 1 ماده 4 از قانون جنگل‌ها و مراتع كشور مصوب 8/6/1338) اين طرح‏ها بر اساس سياست سازمان مبني حفظ، حمايت و احياء و توسعه و رعايت اهداف زير تهيه و پس از تصويب به اجرا گذاشته مي‏شود .

در حال حاضر ماحل تهيه‏ي طرح جنگلداري را مي‏توان تحت عنوان‏هاي زير خلاصه کرد:

شناسايي مناطق مورد عمل، تهيه انواع نقشه، مطالعه شرايط اقليمي و زمين شناسي، بررسي وضعيت كمي و كيفي جاده‏هاي موجود و تكميل شبكه جاده، بررسي وضعيت مسير چوب كشي، بررسي وضعيت پروانه‏هاي قطع سنواتي، برآورد زمان لازم براي انجام مراحل بهره برداري، تعيين تعداد و نوع ماشين آلات بهره برداري با استفاده از نقطه نظرات فني، انجام محاسبات اقتصادي طرح و بهره مالكانه و عوارض .

جنگل آموزش و پژوهشي خيرود كنار به مساحت8000 هكتار در حدود 7 كيلومتري شرق نوشهر قرار گرفته است . پايين ترين قسمت آن كه مرز شمالي آن را نيز تشكيل مي دهد با ارتفاع حدود 10 متر بالاتر از سطح درياي آزاد در مجاورت رو ستاي نجارده شروع شده و تا ارتفاع حدو د 2200 متر در ييلاق بالا می رود. این جنگل طي قرارداد به شمار ه ي 13581 مورخ 15/11/1345برای انجام کارهای آموزشی و پژوهشي در زمينه ي علوم و فنون مختلف جنگل و اجراي طر ح هاي جنگلداري ، نمونه و بهره بردار ي هاي اصولي و غيره به دانشكده منابع طبيعي دانشگاه تهران ( دانشكده جنگلداري آن زمان) واگذار گرديد.

دانلود با فرمت PDF در قالب یک فایل فشرده RAR با حجم 2/5 مگابایت:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...