sasan2007 1323 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 بینی بزرگ نعمت است!؟به اعتقاد اغلب افراد، بینی کوچک یکی از مهم ترین شاخص های زیبایی چهره به شمار می رود. به همین دلیل است که جراحی زیبایی بینی در میان جوانان بسیار پرطرفدار است. اما مطالعات محققان آمریکایی نشان می دهد که بینی بزرگ موجب محافظت در برابر بیماری های مختلف از جمله سرماخوردگی می شود. در این بررسی مشخص شد که هر چه بینی و لب ها بزرگ تر باشند، ذرات معلق، گرد و غبار و باکتری های کمتری وارد بدن می شوند. برای انجام این تحقیق، پژوهشگران دو بینی مصنوعی ساختند که یکی از آن ها ۲٫۳ برابر از دیگری بزرگ تر بود. این دو بینی روی دو صورت مصنوعی قرار گرفت و دو لب مصنوعی با شکل ها و اندازه های متفاوت نیز بر روی این صورت ها آزمایش شد. نتایج نشان داد در بینی های بزرگ تر به مراتب ذرات معلق کمتری وارد مسیر تنفسی می شوند.این نتیجه در مورد لب های بزرگ تر نیز صادق بود. سرپرست این گروه تحقیقاتی معتقد است: بینی بزرگ تر خطر ورود عفونت به بدن را کاهش داده و همچنین میزان آلودگی هوای وارد شده به بدن را نیز کمتر می کند. 13
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 پس بر همینه هیچوقت سرما نمیخورم:hapydancsmil: تازشم بیشتر از بقیه نفس میکشم و از هوا استفاده میکنم 9
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 با سپاس از ارسال مطلب..... منبع ....http://www.salamatnews.com/viewNews.aspx?ID=73337&cat=7 10
شــاروک 30242 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 با سپاس از ارسال مطلب..... منبع ....http://www.salamatnews.com/viewNews.aspx?ID=73337&cat=7 یه کمی دلیلش غیر منطقی نیست؟؟؟؟ ذرات معلق کمتری وارد میشن؟؟؟؟؟ یکی منو توجیح کنه لطفا 7
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 یه کمی دلیلش غیر منطقی نیست؟؟؟؟ ذرات معلق کمتری وارد میشن؟؟؟؟؟ یکی منو توجیح کنه لطفا بنظر منم استدلال درستی نیست .....چند روز پیش این مطلب رو دیدم اما قابل قبول نبوده برام .... 6
شــاروک 30242 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 بنظر منم استدلال درستی نیست .....چند روز پیش این مطلب رو دیدم اما قابل قبول نبوده برام .... اصن قابل قبول نیس من بینیم بزرگه .... تو گرمای تابستونم سرما میخورم من شخصا این استدلال غلط رو محکوم میکنم 8
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 اصن قابل قبول نیس من بینیم بزرگه .... تو گرمای تابستونم سرما میخورم من شخصا این استدلال غلط رو محکوم میکنم من الان یه استدلال از خودم در میارم ببین نظرت چیه بینی هر چه کوچیکتر باشه واسه تنفس ادم دچار مشکل میشه بنابراین بیشتر اوقات از دهنش استفاده میکنه مثلا موقه خواب دهن باز میخوابه اوناییم که انحراف بینی اینام دارن باز همین مشکل دارن و چون تنفس با بینی بخاطر اون موها وچیزایی که خودتون بهتر میدونین از گردوغبار جلوگیری میکنه اما تنفس با دهن احتمالا الودگی بیشتری دریافت میکنه بیشتر مریض میشه اینه که بینی بزرگ خوبه چون دیگه از دهن استفاده نکنیم واسه تنفس... 6
شــاروک 30242 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 من الان یه استدلال از خودم در میارم ببین نظرت چیه بینی هر چه کوچیکتر باشه واسه تنفس ادم دچار مشکل میشه بنابراین بیشتر اوقات از دهنش استفاده میکنه مثلا موقه خواب دهن باز میخوابه اوناییم که انحراف بینی اینام دارن باز همین مشکل دارن و چون تنفس با بینی بخاطر اون موها وچیزایی که خودتون بهتر میدونین از گردوغبار جلوگیری میکنه اما تنفس با دهن احتمالا الودگی بیشتری دریافت میکنه بیشتر مریض میشه اینه که بینی بزرگ خوبه چون دیگه از دهن استفاده نکنیم واسه تنفس... خداوکیلی این منطقی تره من نمیدونم چرا به تو مدرک نمیدن و الکی به خودشون میگن دکتر :vahidrk: من با استدلال شوما موافخم 5
Ala Agrin 14476 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 اصن قابل قبول نیس من بینیم بزرگه .... تو گرمای تابستونم سرما میخورم من شخصا این استدلال غلط رو محکوم میکنم حالا ما تو دانشگاه داریم سیاه پوستها رو با بینی های ماشالله 5 کیلو وزن طفلکها چون به هوای سرد هم عادت ندارن اکثر اوقات دستمال جلو بینیشون گرفتن و فین فین میکنن میگم این تایپیک هم بد نشد امار بینی های بزرگ داره میاد بالا جراحهای زیبایی الان چه حالی ببرند....... 6
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 خداوکیلی این منطقی تره من نمیدونم چرا به تو مدرک نمیدن و الکی به خودشون میگن دکتر :vahidrk: من با استدلال شوما موافخم :ws28: والاااااا !!! قربون شما 4
sasan2007 1323 مالک ارسال شده در 11 مرداد، 2013 هرچی بینی بزرگ تر باشه که ذرات معلق بیشتری وارد میشه !! البته این استدلال من هست که میگم فکرکنم چون بینی بزرگتر هست بنابراین تار موهای موجود در بینی بیشتر و آرایش بهتری نسبت به یک بینی کوچکتر داره و این تار موها مانع عبور ذرات معلق میشه در ضمن نگفتن که سرما نمیخوره نسبت به بقیه کمتر سرما میخورن:vahidrk: 6
!BARAN 4888 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 مادر مادر بزرگم شنیدم ک همیشه میگفت:فلانی رو دیدی چ خشکله...........بینیش این هوا درازه ب جون خودم..........:5c6ipag2mnshmsf5ju3یا همینطور لباش چ ظریف و نازکه........حالا من نبودم ک بدونم حقیقت داشته یا نه..... الان همه چی برعکسه...... ولی منم موافقم در مورد اینکه بینی بزرگتر فواید بیشتری داره....کو گوش شنوا 7
شــاروک 30242 ارسال شده در 11 مرداد، 2013 حالا ما تو دانشگاه داریم سیاه پوستها رو با بینی های ماشالله 5 کیلو وزن طفلکها چون به هوای سرد هم عادت ندارن اکثر اوقات دستمال جلو بینیشون گرفتن و فین فین میکنن میگم این تایپیک هم بد نشد امار بینی های بزرگ داره میاد بالا جراحهای زیبایی الان چه حالی ببرند....... من حدود 17 - 18 ساله بینیم شکسته عمرا به عمل فک نکردم .... حالا واسه بزرگیش برم عمل کنم؟؟؟؟ عمرااااااااااا البته این استدلال من هست که میگمفکرکنم چون بینی بزرگتر هست بنابراین تار موهای موجود در بینی بیشتر و آرایش بهتری نسبت به یک بینی کوچکتر داره و این تار موها مانع عبور ذرات معلق میشه در ضمن نگفتن که سرما نمیخوره نسبت به بقیه کمتر سرما میخورن:vahidrk: اصن من حرف اونو قبول ندارم:vahidrk: استدلالش میلنگه 3
ارسال های توصیه شده