رفتن به مطلب

بینی بزرگ نعمت است!؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

xmnl2h3nko5my7cpp4f.jpg

بینی بزرگ نعمت است!؟به اعتقاد اغلب افراد، بینی کوچک یکی از مهم ترین شاخص های زیبایی چهره به شمار می رود. به همین دلیل است که جراحی زیبایی بینی در میان جوانان بسیار پرطرفدار است.

اما مطالعات محققان آمریکایی نشان می دهد که بینی بزرگ موجب محافظت در برابر بیماری های مختلف از جمله سرماخوردگی می شود.

در این بررسی مشخص شد که هر چه بینی و لب ها بزرگ تر باشند، ذرات معلق، گرد و غبار و باکتری های کمتری وارد بدن می شوند.

برای انجام این تحقیق، پژوهشگران دو بینی مصنوعی ساختند که یکی از آن ها ۲٫۳ برابر از دیگری بزرگ تر بود. این دو بینی روی دو صورت مصنوعی قرار گرفت و دو لب مصنوعی با شکل ها و اندازه های متفاوت نیز بر روی این صورت ها آزمایش شد.

نتایج نشان داد در بینی های بزرگ تر به مراتب ذرات معلق کمتری وارد مسیر تنفسی می شوند.این نتیجه در مورد لب های بزرگ تر نیز صادق بود.

سرپرست این گروه تحقیقاتی معتقد است: بینی بزرگ تر خطر ورود عفونت به بدن را کاهش داده و همچنین میزان آلودگی هوای وارد شده به بدن را نیز کمتر می کند.

  • Like 13
ارسال شده در

:w58:

 

هرچی بینی بزرگ تر باشه که ذرات معلق بیشتری وارد میشه !!

  • Like 10
ارسال شده در

پس بر همینه هیچوقت سرما نمیخورم:hapydancsmil:

 

تازشم بیشتر از بقیه نفس میکشم و از هوا استفاده میکنم:w02:

  • Like 9
ارسال شده در

با سپاس از ارسال مطلب.....:icon_gol:

 

منبع ....http://www.salamatnews.com/viewNews.aspx?ID=73337&cat=7

  • Like 10
ارسال شده در

یعنی علت سرماخوردگی من اینه؟

مردم انقدر مریض شدم:4564:

  • Like 9
ارسال شده در
با سپاس از ارسال مطلب.....:icon_gol:

 

منبع ....http://www.salamatnews.com/viewNews.aspx?ID=73337&cat=7

 

یه کمی دلیلش غیر منطقی نیست؟؟؟؟ ذرات معلق کمتری وارد میشن؟؟؟؟؟:w58:

 

یکی منو توجیح کنه لطفا :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
یه کمی دلیلش غیر منطقی نیست؟؟؟؟ ذرات معلق کمتری وارد میشن؟؟؟؟؟:w58:

 

یکی منو توجیح کنه لطفا :ws3:

 

بنظر منم استدلال درستی نیست .....چند روز پیش این مطلب رو دیدم اما قابل قبول نبوده برام ....:banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در
بنظر منم استدلال درستی نیست .....چند روز پیش این مطلب رو دیدم اما قابل قبول نبوده برام ....:banel_smiley_4:

 

اصن قابل قبول نیس :ws3:

 

من بینیم بزرگه .... تو گرمای تابستونم سرما میخورم :ws3:

 

من شخصا این استدلال غلط رو محکوم میکنم:w02:

  • Like 8
ارسال شده در
اصن قابل قبول نیس :ws3:

 

من بینیم بزرگه .... تو گرمای تابستونم سرما میخورم :ws3:

 

من شخصا این استدلال غلط رو محکوم میکنم:w02:

 

من الان یه استدلال از خودم در میارم ببین نظرت چیه :w02:

بینی هر چه کوچیکتر باشه واسه تنفس ادم دچار مشکل میشه بنابراین بیشتر اوقات از دهنش استفاده میکنه مثلا موقه خواب دهن باز میخوابه اوناییم که انحراف بینی اینام دارن باز همین مشکل دارن و چون تنفس با بینی بخاطر اون موها وچیزایی که خودتون بهتر میدونین از گردوغبار جلوگیری میکنه اما تنفس با دهن احتمالا الودگی بیشتری دریافت میکنه بیشتر مریض میشه اینه که بینی بزرگ خوبه چون دیگه از دهن استفاده نکنیم واسه تنفس...:ws38:

  • Like 6
ارسال شده در
من الان یه استدلال از خودم در میارم ببین نظرت چیه :w02:

بینی هر چه کوچیکتر باشه واسه تنفس ادم دچار مشکل میشه بنابراین بیشتر اوقات از دهنش استفاده میکنه مثلا موقه خواب دهن باز میخوابه اوناییم که انحراف بینی اینام دارن باز همین مشکل دارن و چون تنفس با بینی بخاطر اون موها وچیزایی که خودتون بهتر میدونین از گردوغبار جلوگیری میکنه اما تنفس با دهن احتمالا الودگی بیشتری دریافت میکنه بیشتر مریض میشه اینه که بینی بزرگ خوبه چون دیگه از دهن استفاده نکنیم واسه تنفس...:ws38:

 

 

خداوکیلی این منطقی تره :ws3:

 

من نمیدونم چرا به تو مدرک نمیدن و الکی به خودشون میگن دکتر :vahidrk:

 

 

من با استدلال شوما موافخم:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
اصن قابل قبول نیس :ws3:

 

من بینیم بزرگه .... تو گرمای تابستونم سرما میخورم :ws3:

 

من شخصا این استدلال غلط رو محکوم میکنم:w02:

 

حالا ما تو دانشگاه داریم سیاه پوستها رو با بینی های ماشالله 5 کیلو وزن طفلکها چون به هوای سرد هم عادت ندارن اکثر اوقات دستمال جلو بینیشون گرفتن و فین فین میکنن:banel_smiley_4:

 

میگم این تایپیک هم بد نشد امار بینی های بزرگ داره میاد بالا :ws3:جراحهای زیبایی الان چه حالی ببرند.......:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
خداوکیلی این منطقی تره :ws3:

 

من نمیدونم چرا به تو مدرک نمیدن و الکی به خودشون میگن دکتر :vahidrk:

 

 

من با استدلال شوما موافخم:ws3:

 

:ws28::ws28::ws28: والاااااا !!!

قربون شما:w02:

  • Like 4
ارسال شده در
:w58:

 

هرچی بینی بزرگ تر باشه که ذرات معلق بیشتری وارد میشه !!

 

البته این استدلال من هست که میگم

فکرکنم چون بینی بزرگتر هست بنابراین تار موهای موجود در بینی بیشتر و آرایش بهتری نسبت به یک بینی کوچکتر داره و این تار موها مانع عبور ذرات معلق میشه :whistle:

در ضمن نگفتن که سرما نمیخوره نسبت به بقیه کمتر سرما میخورن:vahidrk:

  • Like 6
ارسال شده در

مادر مادر بزرگم شنیدم ک همیشه میگفت:فلانی رو دیدی چ خشکله...........بینیش این هوا درازه:banel_smiley_4:

ب جون خودم..........:5c6ipag2mnshmsf5ju3یا همینطور لباش چ ظریف و نازکه........حالا من نبودم ک بدونم حقیقت داشته یا نه.....

الان همه چی برعکسه......

ولی منم موافقم در مورد اینکه بینی بزرگتر فواید بیشتری داره....:w16:کو گوش شنوا:whistle:

  • Like 7
ارسال شده در
حالا ما تو دانشگاه داریم سیاه پوستها رو با بینی های ماشالله 5 کیلو وزن طفلکها چون به هوای سرد هم عادت ندارن اکثر اوقات دستمال جلو بینیشون گرفتن و فین فین میکنن:banel_smiley_4:

 

میگم این تایپیک هم بد نشد امار بینی های بزرگ داره میاد بالا :ws3:جراحهای زیبایی الان چه حالی ببرند.......:ws3:

 

 

من حدود 17 - 18 ساله بینیم شکسته عمرا به عمل فک نکردم .... حالا واسه بزرگیش برم عمل کنم؟؟؟؟ عمرااااااااااا:w02:

البته این استدلال من هست که میگم

فکرکنم چون بینی بزرگتر هست بنابراین تار موهای موجود در بینی بیشتر و آرایش بهتری نسبت به یک بینی کوچکتر داره و این تار موها مانع عبور ذرات معلق میشه :whistle:

در ضمن نگفتن که سرما نمیخوره نسبت به بقیه کمتر سرما میخورن:vahidrk:

 

 

اصن من حرف اونو قبول ندارم:vahidrk:

 

استدلالش میلنگه:ws3:

  • Like 3
×
×
  • اضافه کردن...