رفتن به مطلب

سایه ی اعمال محدودیت سرعت بر سر اتوبان های آلمان


Mr.101

ارسال های توصیه شده

همانطور که می دانید اتوبان های آلمان به دلیل عدم اعمال محدودیت سرعت ، بهشت ماشین بازها به شمار می آید اما برخی از حزب های سیاسی در آلمان حمایت خود را از اعمال طرح محدودیت سرعت اجباری در اتوبان های این کشور اعلام کرده اند .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هر چند که این موضوع پیش از این توسط حزب سبز آلمان به دفعات تکرار شده است ، اما این بار حزب قدرتمند دیگر در آلمان با نام SPD به سبزها پیوسته اند و خواستار اعمال محدودیت سرعت شده اند . پیشنهاد آن ها برای حداکثر سرعت ، 120 کیلومتر در ساعت است .

براساس گفته های Sigmar Gabriel رهبر حزب SPD ، براساس آمار نرخ تصادفات در مناطقی از اتوبان ها که محدودیت سرعت اعمال می شود کمتر است بنابراین برای حفظ جان رانندگان این محدودیت باید برقرار شود . البته علی رغم پیشنهادات Gabriel ، بر اساس گزارش ADAC ، در سال گذشته تنها 11 درصد از تصادفات حادثه ساز آلمان ، در اتوبان ها رخ داده است . همچنین این سازمان ادعا می کند که 60 درصد مرگ و میر مربوط به تصادفات رانندگی ، در جاده های شهری اتفاق می افتد و نه در اتوبان ها !

البته هنوز نتیجه ی جدال برسر محدودیت سرعت مشخص نیست ، اما این گونه بحث ها خطر انقراض آخرین قلمروی سرعت را ، سرعت می بخشد .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...