رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

virus.jpg

در این قسمت روش پاک کردن ویروس ها را در کامپیوتر به روش دستی توضیح می دهیم win%20xp.png

مرحله اول :ابتدا وارد My computer شوید.بعد از مشاهده ی لیست درایو ها منوی Tools را زده و سپس گزینه ی Folder Options را انتخاب کنید. در پنجره ی باز شده گزینه ی View را انتخاب کنید و گزینه ی Show hidden files and folders را فعال کنید. و همچنین در پایین آن تیک گزینه ی Hide protected Operationg System Files را بردارید و Okکنید.

مرحله دوم :سپس با راست کلیک کردن و زدن open وارد درایو هایتان شوید زیرا اگر دابل کلیک کنید ویروس ها دوباره فعال می شوند سپس به دنبال فایلی به نام autorun.inf بگردید و آنها را پاک کنید. برای همه ی درایو ها این کار را انجام دهید و سپس بدون انجام دادن هیچ کاری Restart کنید.

ویروس exe کننده فایل های عکس :این ویروس که با اجرا کردن فایل های exe شده گسترش می یابد فایل های عکس شما را کپی گرفته ، فایل اصلی را مخفی می کند و فایل کپی را به exe تبدیل می کند.

از بین بردن ویروس exe کننده فایل ها :مرحله اول بالا را انجام دهید.سپس در search ویندوز به جستجوی *.exe در درایوهای غیر ویندوز بپردازید و فایل های مشکوک در فولدر هایی که تصاویر شما وجود دارند را حذف کنید.در گام بعد فایل های عکس خود را از حالت مخفی خارج کنید.

برای خارج کردن فایل ها از حالت مخفی :برروی فایل مورد نظر کلیک کنید و تیک hidden را بردارید.پس از این کار ویروس کش avira را نصب کنید و شروع به scan کل سیستم کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...