Managerr 1616 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 اردیبهشت، ۱۳۹۲ 15 نكته در رفتار مديريتي نكات مديريتي 1- با قدرداني به موقع از كارمندان، انرژي كاري آنان را افزايش دهيد و حُسن خلاقيت را در آنان تقويت كنيد. 2- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنيد و هميشه متبسم باشيد. 3- هرگز براي پيشبرد اهداف كاري خود، ديگران را با وعده هاي بي اساس فريب ندهيد. 4- سعي كنيد اسامي كارمندان را به خاطر بسپاريد و در حين صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبان بياوريد. 5- همواره به خاطر داشته باشيد به كار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمي كاهد. 6- اشتباهات زيردستان را بيش از حد لازم به آنها گوشزد نكنيد. 7- امين و رازدار افراد باشيد. 8- روي اشتباهات خود پافشاري نكنيد و بي تعصب خطاهاي خود را بپذيريد. 9- با عبارات كنايه آميز و نيش دار به ديگران درس عبرت ندهيد. 10- با آرامش و خونسردي به حرف هاي ديگران گوش كنيد و براي صرفه جويي در زمان مرتباً حرف آنان را قطع نكنيد. 11- روش محاسبات مالي را تا حدي ياد بگيريد تا قادر به تجزيه و تحليل گزارشات مالي سازمان باشيد. 12- در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نكنيد. 13- به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه كنيد. 14- تا صحت و سقم مسئله اي روشن نشده، كسي را مؤاخذه نكنيد. 15- معاشرين چاپلوس خود را جدي نگيريد. 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده