رفتن به مطلب

بلاخره تماس تصویری انجام می شود یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ارسال های توصیه شده

[h=1]تماس تصویری رایتل رسما قطع شد[/h]براساس مصوبه کمیسیون محتوا شورای عالی فضای مجازی تا زمانی که رایتل پیوست فرهنگی خود را به این شورا به منظور بررسی و تصویب ندهد، اجازه ارایه سرویس تصویری را ندارد.

نود آی سی تی – براساس تست های انجام شده بر روی شبکه رایتل در حال حاضر امکان تماس تصویری در این شبکه وجود ندارد.

محمد علی فرقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه یکی از کمیسیون های زیر مجموعه مرکزی ملی فضای مجازی طی مصوبه ای اپراتور سوم را ملزم کرده است تا زمانی که پیوست فرهنگی رایتل به شورای فضای مجازی برای بررسی و تصویب ارایه نشود رایتل اجازه ارایه این سرویس را ندارد.

وی افزود: براساس قانون سازمان تنظیم مقررات نقشی در تهیه پیوست فرهنگی ندارد و اپراتور باید در این زمینه راسا اقدام کند.

 

 

[h=1]رایتل: از ممنوعیت مکالمات تصویری بی‌اطلاعیم[/h]"شنیده ها حاکی است اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) تا اطلاع ثانوی اجازه برقراری ارتباط تصویری بین مشترکان را نخواهد داشت".

"شنیده‎ایم تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شرکت "رایتل" نتواند یک پیوست فرهنگی برای ضرورت مکالمه تصویری ارائه نماید، این شرکت اجازه برقراری ارتباط تصویری بین مشترکان رایتل را نخواهد داشت".سایت مشرق خبر داد: "شنیده‎ایم تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شرکت "رایتل" نتواند یک پیوست فرهنگی برای ضرورت مکالمه تصویری ارائه نماید، این شرکت اجازه برقراری ارتباط تصویری بین مشترکان رایتل را نخواهد داشت".

این مطلبی بود که چندی پیش سایت مشرق بر اساس برخی شنیده‌ها منتشر کرد. این در حالی است که براساس یافته های سایت خبری نود آی‌سی‌تی، رایتل همچنان سرویس تماس تصویری را ارایه می دهد. در همین حال مدیران رایتل از دریافت نامه ای دال بر ممنوعیت این سرویس اظهار بی اطلاعی می کنند.

گفته می شود شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه ورود کرده و رای به ممنوعیت تماس تصویری به دلیل ضروری نبودن این سرویس داده است

لینک به دیدگاه

به هرحال به نظرم نیاز به این سرویس هست، اگر از بعد خلافش بخوایم نگاه کنیم ، تو این عصر ارتباطات هزاران راه دیگه وجود داره تا یک نفر بخواد کار خلافی انجام بده. کسانی هم که نمیخوان از این امکانات استفاده کنند ،خوب این سیم کارت رو تهیه نمی کنند:ws3:

شنیدم که حالت عادی مکالمه هم داره و حتما لزومی نداره از مکالمه تصویریش استفاده کرد،اما کسی که این سیم کارت رو تهیه میکنه، مسلما این مسائله براش مهم هستش .:ws37:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...