رفتن به مطلب

پاسخ سامسونگ به اعتراض کاربران گلکسی اس 4 در مورد 7 گیگابایت حافظه‌ای که توسط گوشی اشغال شده است


ارسال های توصیه شده

تاریخ ارسال خبر: 14 اردیبهشت 1392

سامسونگ گفته که: "در گلکسی اس 4 مدل 16 گیگابایتی در حدود6.85 گیگابایت در اشغال سیستم‌های داخلی است، که این مقدار، از میزان حافظه اشغال شده توسط گلکسی اس 3 تنها 1 گیگابایت بیشتر است." سامسونگ ادامه داده: "این میزان حافظه اشغال شده برای صفحه نمایش فول اچ دی این گوشی و برای ویژگی‌هایی بسیار زیادی که در این گوشی ما در اختیار کاربران قرار دادیم لازم بوده است." سامسونگ همچنین می‌گوید که برای اینکه کاربران ما از این بایت مشکلی نداشته باشند ما درگاه حافظه خارجی microSD را در اختیار آن‌ها گذاشتیم.

galaxy-s4-usable-space.jpg

با تمام این توجیهات باید این را در نظر بگیریم که حافظه خارجی در نصب بازی‌ها و برنامه‌های سنگین نمی‌تواند به کمک این گوشی بیاید، برای مثال تصور کنید که قصد نصب بازی مانند Need For Speed Most Wanted را بر روی گلکسی اس 4 خود دارید، این بازی برای اجرا شدن نیاز به دیتایی برابر 1.7 گیگابایت دارد که باید در حافظه داخلی گوشی شما قرار بگیرند بنابراین همانطور که مشاهده می‌کنید در اینجا کارت حافظه خارجی به کار شما نخواهد آمد و به راحتی می‌توان تنها با نصب چند بازی با حجم بالا حافظه داخلی این گوشی را پر کرد. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ باید این مدل 8 گیگابایتی می‌نامید و قیمت یک گوشی با حافظه داخلی 8 گیگابایتی را بر روی آن می‌گذاشت؟ یا خیر شما حق را کاملا به سامسونگ می‌دهید؟

منبع: Cnet

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...